Dealsitet kan ikke bare bryde en aftale, fordi modparten går konkurs. Slet ikke hvis der er reserveret f.eks værelser eller andet. Derfor skal de nok efter deales udløb, betale det samlede beløb til konkursboet, som dermed råder over dine penge. Og derfor skal du gøre krav mod konkursboet, hvilket er håbløst, da der jo er en grund til, at de er gået konkurs, nemlig ingen midler... Det hele giver meget god mening, du har bare ikke indsigt i de aftale, som der er mellem dealsitet og deres samarbejdspartnere... |
Deal.dk
Jeg har IKKE booket værelse osv. da der ikke var flere ophold i år. Dette jo set i retro perspektiv, da de vidste at de ville lukke. Så vidt jeg har forstået mht. disse deals, får aftaleparten ikke ikke pengene før opholdet er booket/afsluttet. Så må beløbet jo stadig stå hos dealsitet..? Jeg tager imod erstatnings ophold, ikke fordi jeg har lyst, men fordi det er langt det nemmeste for ikke at miste mine penge. Jeg mener dog stadig at der er ting som bør kigges på mht. hvor pengene er i systemet, og hvem der er ansvarlig i dette tilfælde. Jeg kan bare ikke komme igennem til nogen, med mindre jeg bruger en mindre formue på advokatbistand. |
Du kan stole på fashionsælgers svar. Hvor pengene er i systemet er reelt ikke din sag. Den ansvarlige er hotellet og det er konkurs, og så skal du anmelde dit krav i konkursboet - uanset om pengene er kommet ind der eller ikke - Det er op til konkursboets forvalter at få de penge ind som boet måtte have til gode alle mulige steder vh John Hannover |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Hvor pengene står, er sagen irrelevant, de kunne også stå på min konto, hvis det var aftalen med dealsitet og hotellet. Det er aftalegrundlaget, som er relevant i denne sammenhæng, og her overtager konkursboet hotellets plads. Det lyder som en god ide, alt andet bliver også dyrt og udfordrende. Så vælg endelig den nemme løsning, hvor du i det mindste får noget. Loven er meget klar på området, hvorfor der ikke er behov for de store ændringer/justeringer, hvis du spørger mig :) |
|
https://www.linkedalibi.com | LinkedIn Outreach Engagement