Hej, jeg er blevet tilbudt en stilling i et lønmodtager job som har relevans til det jeg laver i min virksomhed. mit spørgsmål er derfor, hvis jeg nu bruger min virksomheds udstyr i lønmodtager jobbet for at jeg kan udføre opgaven hvordan forholder jeg mig så ? Jeg kan vel ikke bruge det uden videre? Skal det laves som en leasing af udstyr fra min virksomhed til den anden virksomhed ? og hvordan fungere det i praksis? der er tale om et deltidsjob. håber en kan give mig noget afklaring |
Hvis de kræver du skal anvende specielt udstyr, så kunne du jo fakturere fra din EMV for så peger meget på du er selvstændig, men ellers ser jeg ikke et problem som sådan, for om de giver dig lidt højere løn som ansat for selv at bruge eget eller leaser af din EMV kommer ud på et, da skat jo er personlig for dig i alle fald
Men ja - de kan da lønne med x kr og så betale y kr i månedsleje af udstyr til din EMV på en faktura hvis det føles mere rigtigt
Vent på andre evt, msn skattemæssigt kommer det helt ud på 1
vh John Hannover