En afrunding på trådstart : Efter lang tids frustration og frugtesløse skriverier med forskelligt navngivne bots, der hos Revolut skulle gøre det ud for 'service', lykkedes det at få den nævnte overførsel retur til min erhvervskonto hos Revolut. Dette efter at det lykkedes mig selv at lokalisere hvor overførslen var ved hjælp af (gratis) tracker på Deutsche Banks hjemmeside. Et på alle måder ikke tilfredsstillende forløb, hvor en vigtig overførsel til oprettelse af et Aps, trak helt urimelig langt ud, og efter næste 3 uger endte med at overførslen gik retur til egen konto. Kundeservice hos Revolut er helt til grin, der findes en chat funktion hvor man konstant er i tvivl om det er en bot eller et menneske der kommunikeres med. Det er umuligt at ringe og snakke med nogen som helst, med al den usikkerhed det medfører. Konklusion : Hold dig langt væk fra Revolut! |
Interessant at høre afslutningen på sagen. Du er dog mere heldig end andre Revolut kunder. Mit indlæg fra i går viser jo den er helt gal med Revoluts moral og kundeservice
Kan du ikke linke til den Deutsche bank tracker du omtaler.
Mit indlæg fra i går, bør give alle revolut kunder stof til efteranke.
BBC har i dag en artikel om en erhvervskunder der mistede 165.000 Pund hos Revolut pga. utilstrækkelig sikkerhed. ‘I lost £165k to fraud in an hour’ - customers say they were let down by Revolut Fra BBC NEW Panorama team https://www.bbc.com/news/articles/cj6epzxdd77o |