Nordea / Finland er kontaktet, ligeledes Nordea Danmark - desværre ingen hjælp at hente.
Lyder mærkeligt, Det er nok snare et spørgsmål om at tale med de rette folk. Hvad afdeling har du talt med? Hvorfor er det de ikke vil/kan hjælpe?
Det var svært at finde et nummer at ringe til i første omgang.
Jeg ringede til et standard tlf. nummer der dukker op på Nordea / Finlands hjemmeside. Den forklaring jeg fik på hvorfor man ikke kiunne hjælpe gav ikke meget mening, jeg mistænker at det egentlig mest handlede om at personen jeg talte med ikke forstod min forespørgsel.
Nordea Danmark forklarede mig at de ingen mulighed havde for at spore overførslen, hvilket jeg ikke helt forstår eftersom jeg har SWIFT information at give videre.
Danmark forklarede mig at de ingen mulighed havde for at spore overførslen, hvilket jeg ikke helt forstår eftersom jeg har SWIFT information at give videre.
Nok samme problematik som med Finland, ikke den rigtige afdeling/person. spørg efter cash management
Hvilken eksakt dokumentation (SWIFT) har du for at pengene skulle være hos Nordea?
Nordea Business Centre provides support to our corporate customersin English Mon–Fri 9.00–16.30. Calls from abroad +358 200 26262 (international call charge).
Hvilken eksakt dokumentation (SWIFT) har du for at pengene skulle være hos Nordea?
Jeg har 'kun' dokumentation fra Revolut (den ved jeg så ikke helt om jeg kan stole på). Det i form af SWIFT GPI der viser at overførslen har siddet fast hos Nordea/ Finland siden dag 1 for overførslen.
Advokat firmas bank er Nykredit
Ravn:
Nordea Business Centre provides support to our corporate customersin English Mon–Fri 9.00–16.30. Calls from abroad +358 200 26262 (international call charge).
Tak Ravn - der er virkeligt noget som revolut må har gjort noget ved - på alle områder står de i undersøgelsen ret enestående dårligt ud i forhold til de sammenlignte UK banker
Generelt gælder, at hvis de ringer fra en bank, uanset Revolut eller Danske bank og fortæller om noget der ser farligt ud, så ER det snyd, det gør banker ikke, og hvis de gør, skal man kontakte selv direkte og via MitID og det vil den der så evt ringer bede en gøre, og det gør man til det nummer man selv bruger til banken
Selv Nordea alm helpline kræver nu MitID når du kommer igennem, netop for at sikre DE ved hvem de så taler med
Tak for advarslen vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Ja sammenligning med andre engelsk banker må man da vist kalde lidt af en skandale.
Nedenstående citat er grotesk og skræmmende, det siger en del om banken umoralske
“Protecting Revolut from being used for financial crime always played second fiddle to the desire to launch new products and to get existing customers to use products more,” an insider, who wished to remain anonymous, told us.