1. Som mit opslag beskriver, så var jeg blot nysggerig efter gode steder at poste salgsopslag indefor netop nichen affiliatesider. Har aldrig nævnt, at jeg ledte efter en køber her på Amino? 2. Som beskrevet i tråden, fandt vi ud af, at Saxis gebyret var lavere end først antaget, derfor nævner jeg også at muligheden er åben, men det er sidste udvej. Jeg har solgt webshops på Saxis før og betalte med glæde de 3.5%. Jeg vil bare prøve de andre alternativer først. 3. En side der vækster og har 15k besøgende + ca. 10tkr. i månedlig indætgt, er sjældendt noget der bare kommer passivt. Derudover er der også en VA ansat til dele af driften, men det er en mindre udgift, og en udgift der kan afskaffes. 4. Hvis du er købsinteresseret og ønsker dokumentation for indtægter, besøgende og tidligere bud på siden mv., så sender du bare en privat besked. Ellers kan jeg ikke gøre så meget ved din, anatager jeg, skepsis? |
patrickbolby:Derudover er der også en VA ansat til dele af driften, men det er en mindre udgift, og en udgift der kan afskaffes
Men derfor bliver man jo også nødt til at kende overskuddet på siden...det hjælper da ikke at tjene 10.000 om måneden hvis der er udgifter for 10.000 om måneden - skal man betale 250.000 for det. Og som du selv nævner "dele af driften" dvs. du sikkert også bruger tid på det, den løn skal også modregnes (vil jeg mene)
Nej, det var ikke for at være skepsis - det var fordi jeg troede at du ønskede at sælge, og derfor tror jeg bare at det vil være nemmere at have styr på sine tal, betale Saxis og så solgt. Igen du skriver + ca. 10tkr. i månedlig indtægt - betyder det 8.000 eller 12.000 og hvor lang tid har den gjort det osv. osv. så nej, jeg har ikke behov for yderligere dokumentation - det virker ikke så seriøst i mine øjne - og det er ikke for at spille smart overfor dig :-)
Men du har fået en par gode idéer til hvor du kan sælge den gratis, og jeg er sikker på at der er folk som er interesseret i den.