Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App-løsning til fitnesscenter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 280
Fra  ... Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er lidt på udkig efter en app-løsning, hvor medlemmer af et fitnesscenter kan bruge en app til at komme ind i fitnesscenteret.

Jeg ved der findes danske virksomheder der laver den slags, men jeg ved ikke hvordan jeg lige skal finde frem til dem.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gætter på at løsningen skal hænge sammen med jeres medlemsliste, så et betalt medlemskab automatisk opdateres og giver adgang og på samme måde lukkes hvis der ikke er betalt. Jeg ville starte med at lave en kravsspecifikation og kontakte forskellige app bureauer og høre hvad deres erfaringer er med sådan en opgave, og selvfølgelig et estimat på en pris. Hvis de ikke har erfaring med opgaven (som syntes meget overkommelig), ville jeg spørge om de kan anbefale andre til opgaven. Start med at ringe til et par stykker som du har fået anbefalet. Jeg bruger selv Lille Giants i Odense til vedligeholdelse af vores app til mennesker med særlige behov og dem kan jeg anbefale som en troværdig partner, men jeg ved ikke om de har erfaring med adgangskontrol til fitnesscentre.

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er et hav af løsninger, som både er 100% målrettet fitness centre og masser af løsninger, der sigter mere bredt og derfor måske kun har dele af det du søger.

De forskellige online løsninger er opbygget op abonnementer og du kan få dem helt ned til 199 pr måned inkl. bookingkalender med hold.

Det du får for pengene, kan du dog meget let opbygge i Wordpress billigere.

Men hvis du ikke vil have eget website og blot det hele online uden at bruge ret meget tid på indløsningsaftaler, ja så er et produkt som Holdsport.dk en helt fin løsning.

Der får I kalender til hold, løsning til abonnementsbetaling hver måned, bookingområde til f.eks sal, personlig trænere etc og egen hjemmeside - Se mere på https://www.holdsport.dk

Er I mere til egen hjemmeside i f.eks. Wordpress og integration af et bookingsystem, så er der f.eks. Geko booking, der har enokay løsning.  (Medlemmer kan signe ind på en ipad ved døren)



17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)