Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CarMagic.dk - et universel automotive domæne - sælges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 3. Nov 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

CarMagic.dk er registreret i 2007 og oprindelig brugt til markedsføring af smart-repair ydelser indenfor automotive.

Fra 2021 til 2022 er det brugt til markedsføring af konsulentydelser indenfor digitalisering af autobranchen.

Domænet og historikken på søgemaskinerne er unik - lige nu er der en del side ét visninger på Google og Bing f.eks:

- tesla service nordjylland

- sædereparation

- digitalisering autobranchen

- fremtidens bilbranche

- online bilforretning

Sikkert også flere. Selve navnet, de universelle muligheder, domænets alder og SERP historik betyder at hér er muligheden

for at "komme til tops" med en ny forretning indenfor automotive eller opgradering af noget bestående.

Domænet er p.t. hostet hos simply.com på et .net webhotel.

Domænet sælges, fordi de muligheder det har ikke udnyttes. Jeg har tegnet kontrakt for fire år på et job og det er synd domænet

ikke udnyttes og får lov til at give den respons og udbytte, det kan.

Evt. hjælp til ny forside og tre- fire landingssider kan forhandles. Jeg forestiller mig en pris mellem 10 og 15.000 for domænet. Men

kom gerne med bud :-)

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld, men det her er vitterligt at sælge sand i Sahara. Domænet har kun 1 do-follow link fra et forum (amino) og har i sin livsstid maksimalt haft 41 mdr organiske besøgende. Det er intet værd.

Fra Horsens
Tilmeldt 3. Nov 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Blomse, tak for din analyse,

Tror man skal passe på med at slynge om sig med statistik m.v. som man måske ikke har belæg for!

CarMagic.dk har godt 8.000 eksponeringer ORGANISK om måneden og nogen flere klik, end dem du antyder. Fred være med det Smile

Hvis jeg skulle starte en ny webshop eller et website, indenfor automotive, så vil jeg hellere betale for et domæne, som har ET GODT NAVN, har EKSPONERINGER og HISTORIK på søgemaskinerne end købe et nyt domæne og derefter bruge mange penge på SEO og Paid Ads for at opnå samme resultat.

CarMagic.dk har enorme perspektiver og kan opnå mange flere side ét visninger og kliks, afhængig af det indhold man skriver på siderne.

Tilmeldt 14. Dec 23
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du prøver at sælge et domæne der ikke har nogen traffik, indtjening, backlinks, eller nævneværdigt indhold - så det må forventes at folk er undrende hvordan det kan værdisættes til 10.000+ 

Hvis ikke de eksponeringer fører til klik, så hentyder det jo til at hjemmesiden anbefales af Google til søgeord som hjemmesiden ikke opfylder (fx. i forbindelse med søgetermer med meget lav konkurrence, hvor Google ikke kan finde specielt mange hjemmesider overhovedet.)

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke noget værd!

Du viser det jo slev, det trækker under 100 unikke besøg pr. måned.

Det er kun noget værd for en , der netop mangler det domænenavn og han / hun vil sikkert ganske enkelt vælge noget andet f.eks. med bindestreg

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)