Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skift til Revolut som bank for erhverv - Ulemper?

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal nu sende nemkonto anmodning for Revolut til nemkonto.dk med et skema jeg har udfyldt derfra med vitterlighedsvidner.

Skal vedlægge noget dokumentation fx  "Virksomhedens vedtægter".
Nogen der ved hvor jeg finder det. Har kigget i min profil på virk.dk.

Måske der ikke er noget de skal have af doku her da det er en enkeltmandsvirksomhed?

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Arvid Jacobsen:

Jeg skal nu sende nemkonto anmodning for Revolut til nemkonto.dk med et skema jeg har udfyldt derfra med vitterlighedsvidner.

Skal vedlægge noget dokumentation fx  "Virksomhedens vedtægter".
Nogen der ved hvor jeg finder det. Har kigget i min profil på virk.dk.

Måske der ikke er noget de skal have af doku her da det er en enkeltmandsvirksomhed?

du har ikke vedtægter i EMV nej, men giv dem dit registreringsbevis 
vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Takkker...

Status over ulemper ved Revolut.
Betalingsmetoder og kort kan ændres til Revolut for leverandører men en sikker ulempe:
Paypal konto fra Danmark kan ikke peges på Revolut som bank. Supporten mener jeg må overføre til en mellemkonto der er dansk, og det ser vist ikke godt ud skattemæssigt, for man har vel ikke råd til mere en een erhvervskonto. 

Nogen der har en ide?

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Opsummering her efter en månds tid. Sidte dag med Danske Bank.Har fået Lunar Privat og Revolut Business på skinnerne.

Revolut... Her fik jeg en aftale med GLS om at betale IBAN i stedet, det kostede ikke noget gebyr, hvade regnet med 50 kr. Og det samme med andre som ikke var noget problem, ofte bare skulle der indsættes et nyt kort. 

Paypal er ikke sagen og er droppet, da der kun kan linkes til en dansk bank. Ellers tror jeg det vil køre på skinner fremover. Tak for tips og ideer.

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Fra København
Tilmeldt 15. Sep 16
Indlæg ialt: 10
Fra  Yamato.dk Skrevet kl. 03:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske har du fundet den løsning du skal bruge, men lige et par erfaringer -

Jeg bruger en kombination af Revolut og Lunar, Lunar sådan set kun til betalinger der ikke kan gøres via IBAN. Jeg har været godt tilfreds med Revolut, både mht. funktioner og deres kundeservice har været god. Lunar knap så fantastisk, men det er en anden sag. Til mindre beløb er det fint.

Jeg kan varmt anbefale Stripe til betalinger, jeg har det koblet til min webshop og til Revolut. Man kan også lave fakturaer og payment links, samt bruge den sammen med en kortlæser. Gebyrerne er også rimelige synes jeg.

Der er så mange gyserhistorier om Paypal der tilbageholder penge fra små virksomheder og dernæst ikke er til at kontakte, jeg holder mig fra den og har ikke manglet noget.

Håber det fortsat vil køre på skinner :)

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 06:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt at høre. Samme setup. Freepay er gode men ansøger i disse dage om indløser til Freepay, de kræver en bunke dokumentation, gloser jeg sket ikke kender, men det går nok. 

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Betyder det, at du bruger din lunar privat til indbetalinger fra kunder og din revolut erhvervskonto til at overføre til? 

 

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du fortælle lidt mere om denne løsning? Vi har nemlig indbetalinger fra danske kunder, men skal hæve og udbetale i udlandet når det gælder vores omkostninger. Og med danske erhvervskort, tager bankerne store hævegebyrer og vi taber meget. Ville gerne bruge eventuelt revolut i udlandet, men det er svært at få indbetalinger ind på. Så måske Stripe er en løsning for os med hensyn til indbetalingerne. Men er der et link om info eller har du mere info. Det ville være super. Jeg har googlet en masse, men døjer med svar :) 

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, Revolut er Business. Der er 4 gratis IBAN betalinger per måned. Kan lige dække GLS. Stripe betalinger går let ind også. Kan ikke sige meget mere, men spørg gerne.

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak. Spørger lidt dumt, fordi jeg er ny og alt er en jungle. 

Så hvis jeg har kunder fra EU der indbetaler, men mine omkostninger er (når jeg rejser med dem) I udlandet. 

Så kan jeg måske bruge privat lunet eller stripe betalingssystem til indbetalingerne og revolute til mine omkostninger. 

PS jeg rejser med folk i lande hvor det er nødvendigt at hæve fra bank automater, og overførsler til konti stadig ikke er udviklet. Så hævegebyrer tager så meget fra min indtjening. Derfor revolut i udlandet. 

Men revolut er ikke god til indbetalinger. Så betaler dine kunder til luner privat eller via stribe til revolut. Og koster det meget...

Er glad for eventuelle svar 😊

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)