Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kompetent App udvikler.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg søger med lys og løgte efter en kompetent app udvikler. Der er tale om en spændende start up case, så jeg søger en som kunne tænke sig at springe ud i det, og turde at “stå på egne ben”.

I og med at det er en start up, er der ingen nuværende omsætning. Der er derfor “kun“ budgetteret med en fuldtidsløn i 3 måneder.

Dog kunne jeg godt tænke mig at finde en som ville kunne gå på kompromis med løn, til trods for procenter i virksomheden. Man kunne måske forestille en garanteret fuldtidsløn under udviklingsfasen. hvis proof of concept er en succes, kunne vedkomme få mulighed for at gå ned i løn, til trods for procenter i virksomheden. På den måde undgår du som udvikler at løbe en “risiko”.

Dine kompetencer:

- Erfaring med både IOS og Android

- Erfaring med databaseserver

- Erfaring med push-meddelelsesserver

- erfaring med både front og backend

Lyder ovenstående interesant, og kunne du sætte krydser ud for kompetencemålene så tøv ikke med at kontakte mig. Så tager vi en snak og finder ud af om vi hver især kan løse hinandens ønsker og behov.

Go’ aften til folket!

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magnus. Jeg vil gerne høre mere. Hvordan kan du kontaktes? På nuværende tidspunkt er det ikke muligt at sende privatbeskedder til dig her på Amino.

VH. Greg, GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magnus,

Jeg er programmør og jeg er etisk hacker. Selvom jeg kan programmere både i C-smile (iOS) og Java og Kotlin (Android), har jeg som regel udenlandske udviklere i gang for mig.
Det er naturligvis også noget, alle andre kan gøre. Der er dog ofte en del udfordringer:

1. Mange af de udenlandske udvikere ikke taler fejlfrit engelsk (og slet ikke dansk). Der kan gå mange ting tabt i kommunikationen, hvilket betyder at dit produkt oftest ikke bliver det, du egentligt vil.
2. Mange programmører, både i Danmark og udenfor Danmark taler "programmørsk", og ikke "hackersk". Det betyder, at de programmerer en ting som en bruger skal kunne gøre, men glemmer at blokere for det, en bruger IKKE skal kunne. Lad mig give et eksempel:
Sæt nu at du er tømrer, og du skal lave en dør ind til et rum. Din kunde siger: Den skal dreje ind ad i rummet, og jeg skal ikke bruge en nøgle for at komme ind. Så kan du lave en dør, der kan dreje både ud ad og ind ad, og som slet ikke har et håndtag. Du overholder alle krav fra kunden.
3. Mange programmører, især "de billige fra Indien og Østeuropa" springer over hvor gærdet er lavest. Dat resulterer ofte i vakkelvorne apps, der virker men også kun lige knap.

Så det, jeg kan tilbyde dig, er at vi finder sammen den rigtige programmør i udlandet (low cost) og at jeg fungerer som en supervisor mellem dig og programmøren.

Med min viden, erfaring og kendskab til forskellige programmeringssprog, database-systemer og eksterne API'er (som fx Google API'er) kan jeg være den, der viser sig at være guld værd i sidste ende.

Smid mig en mail på albert@computernoerden.dk eller avh@whatthehack.dk eller ring til mig på mandag på 7020 0930/70 2000 33

Venlig hilsen
Albert van Harten
Computernørden ApS (programmering)
What The Hack ApS (etisk hacking)

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

GrN.dk - Linux Servere - Mobile Apps Flutter:
På nuværende tidspunkt er det ikke muligt at sende privatbeskedder til dig her på Amino.


Kan man ikke? Måske har han lige åbnet den mulighed, men jeg kunne sagtens. Og det uden at hacke mig ind i systemet :)

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

albert@computernoerderne.dk:
C-smile (iOS)

For hulen, nu gør jeg det igen! Af uransagelige årsager bliver jeg ved med at kalde det C-smile - og det hedder det ikke. Det hedder Swift, som er efterfølgeren af Objective-C (og derfor af nogle kaldt C-Swift).  
Jeg aner ikke hvor det kommer fra, men jeg bliver ved med at kalde det C-smile.
Nå, jeg mener altså Swift.

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Nov 23
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Hej fandt du nogen.. ud over det.. ud over det. skal du passe på... der ikke nogen der tag røven på dig. iOS "c" er udfaset det hedder "swift" det gælder også app til Mac. så en der skrev "C" i iOS den gå ikke længer.. samler man personer som det kan man godt smide penge ud af vinduet, i Android er det Kotlin. til Microsoft er det c# eller c++.

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Fuldstændig rigtigt, Pirasath. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)