Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kattegrusproducent søger kunder

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Dec 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :


Hej,


Jeg er en kattegrus producent

Hvordan finder jeg kunde på dette, hvad er det for søgeord jeg skal bruge, er der decideret et community for kunde?

Håber I vil smide et par råd

På forhånd tak for hjælpen.

Tilmeldt 27. Oct 21
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm...

Bare en strøtanke vedrørende produktion af kattegrus (og iværksætteri generelt).

Som producent af kattegrus, eller for den sags skyld producent af et hvilket som helst andet produkt, uden egne salgkanaler, kunne man eventuelt forsøge at kontakte virksomheder, som rent faktisk lever af sælge tilsvarende produkter, in casu kattegrus, det være sig engrosfirmaer og/eller forskellige dyrehandler- og supermarkedskæder nationalt og internationalt.

Direkte salg til privatkunder eller selvstændige enkeltstående dyrehandlere, dyrlæger eller forretniger bliver næppe en gangbar forretningsmodel, med mindre altså du har udviklet et helt unikt produkt eller på anden vis kan etablere et eksklusivt liebhaverklientel, som er villig til at betale kassen for en eller anden form for nicheproduktion.

En anden forretningsmodel kunne være at sælge råmaterialet, og så overlade selve produktionen, pakningen og salg til de store piger og drenge på markedet; de tre-fire allerstørste spillere indenfor kæledyrspleje, herunder katte- og hundemad og kattegrus medvidere, har hver især en omsætning i omegnen af $3-4 milliarder om året (læs USD 3.000.000.000-4.000.000.000).

Hvad er det, præcis du kan, som ikke findes på markedet allerede, eller som du kan gøre bedre eller billigere?

Tror der noget, som skal tænkes igennem, inden du overbelåner huset eller ejerlejligheden. Under alle omstændigheder held og lykke med projektet.

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu findes der kattegrus til flere ting.

Jeg er ikke klar over om den grus der bruges til husdyr også bruges i f.eks. autobranchen. Kvalitet, godkendelser mv.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)