Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu et iværksættermøde - denne gang 26. marts 2008 kl. 18.00-21.00

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Så holder vi netværksmøde for iværksættere endnu engang! Vi afholder det igen i Århus C, men vær opmærksom på, at vi starter op i både København og på Fyn i løbet af 2008! Så send os en mail hvis du ønsker besked når vi er klar i din landsdel!

Mødet i Århus:

Denne gang afholdes mødet den 26. marts 2008 kl. 18.00-21.00 og emnet er lidt "blødere" end de forgangne her i 2008, nemlig:

"Brænder du dit lys i begge ender?"

Kom og hør et spændende foredrag med en anderledes tilgang til hvordan du kan blive påvirket! Vi har en dygtig Neo Feng Shui rådgiver med, som fortæller hvordan indretningen af dit kontor rent faktisk kan påvirke dig på flere måder...

GENERELT:
Netværket er som nævnt for iværksættere og vi mødes en gang om måneden - altid den sidste onsdag i en måned. Vi holder ferie i juli og december måned, men ellers ses vi alle måneder året igennem.

Der er allerede mange tilmeldte, men der er altid plads til flere ildsjæle!!

SÅ kom og vær med - se hvad det er for noget og mød de andre deltagere. Du kan deltage 1-2 gange som gæst inden du bestemmer dig for om du har lyst til at være medlem. Det koster kun kr. 100 plus moms pr. gang, at deltage som gæst. Forplejning er naturligvis inkluderet i prisen!

Er du interesseret i at høre mere? Så send en e-mail til mig på janet@7morgen.dk

Ps. Vi starter op senere på året i København og på Fyn - så skriv hvis du er interesseret i at blive kontaktet når vi når til din "landsdel" :)

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 17:56

Aah Feng Shui

Det får mig til at tænke på de gode Penn and Teller - Bullshit! afsnit 7 1. sæson "Feng Shui & Bottled Water"  Det har desværre ikke været muligt at finde video online i fuld længde, men se lidt her http://link.brightcove.com/services/link/bcpid1305032885/bclid1316298227/bctid1316298238 og lidt fra tv.com "In this episode, three Feng Shui consultants who claim that Feng Shui is a "science" are put to the test when all three of them are invited into a home to provide their "science" but all three have differant layouts and suggestions and are making a ton of money while they are at it. Three differant designs that are totally different!"
"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 18:00

Det er sjovt at negative indlæg som oftest er anonyme.

Vi har fået anbefalinger fra flere personer - ellers var emnet ikke blevet dette. Så ja... mon ikke der er noget om det :)

Tilmeldt 10. Mar 08
Skrevet kl. 18:23

Janet Friang:
Vi har fået anbefalinger fra flere personer - ellers var emnet ikke blevet dette. Så ja... mon ikke der er noget om det :)

Med den logik skulle der også være noget om Intelligent Design, Scientologi, rumvæsener som bortfører menneske, at tale med de døde og tjene penge på Henrik Bruhns fiduser.

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 11:05

Profit:

Med den logik skulle der også være noget om [...], at tale med de døde [...].

Jeg aner ikke noget om Feng Shui, men lige præcis det at tale med de døde, er der faktisk "noget om". ;-)

~
Anja

Tilmeldt 10. Mar 08
Skrevet kl. 11:16

Nå ja, det tricky er at få de døde til at sige noget, alle kan tale med dem. Undskyld for min manglende præcisering Smile

Anja Lysholm: jeg kan anbefale dig at se alle afsnit af Penn & Tellers Bullshit! De har både én om at tale med de døde og om Feng Shui. Og læse videnskabelige afhandlinger om emnerne 

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 21:23

Hej Profit

Jeg gætter på at det er dig jeg skal sige tak for dvd'erne til? Big Smile Har ikke set dem endnu, men glæder mig meget til det. Hvis du sender mig din adresse, kan jeg jo kvittere med min bog af Bruce Moen. Hvis du altså er lige så villig til at se sagen fra begge sider som jeg er. Wink

God påske!
Anja

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 21:35

Anja Lysholm:

Hvis du altså er lige så villig til at se sagen fra begge sider som jeg er.

Og jeg håber ikke det der lød højrøvet, for sådan var det ikke ment. Smile

~
Anja

Tilmeldt 10. Mar 08
Skrevet kl. 11:30

Hvis det var højrøvet, så er det fordi du har lange flotte ben Stick out tongue

At se ting fra begge sider anser jeg for videnskabelig tilgang/det som bør tilstræbes

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 17:08

Profit:

At se ting fra begge sider anser jeg for videnskabelig tilgang/det som bør tilstræbes

Enig. Betyder det at du gerne vil have en bog? Wink

~
Anja

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)