Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger et troværdigt og professionelt konsulent firma!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Min ide ApS Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har oprettet en anden tråd hvor jeg søgte medarbejder til denne opgave men er kommet frem til at det måske var klogt og bruge nogle penge på rådgivning først.

Derfor vil jeg høre om der er nogen der kender et troværdigt (skal have referencer) og professionelt konsulent firma der kan hjælpe med at vækste vores online platform, forum. Vi har opnået en pæn omsætning, men det er ligesom at vi sidder fast nu. Der mangler også kompetencer til at måle på hvor helt præcis brugerne der betaler kommer fra og hva de har set for at de tog den beslutning.

Jeg ved godt at man kan finde alt det med Google Analytics som vi også bruger, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af at finde alle de informationer jeg har brug for, for at uvide butikken.

Jeg Googlede lidt og fandt hurtigt nedenstående firma som lader til at tilbyde det jeg søger, men kan ikke finde noget på damen.

https://dinsparringspartner.dk/marketing-konsulent/

Nogle forslag ?

Tilmeldt 24. Dec 22
Indlæg ialt: 32
Fra  Kapture.dk Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Fionix

Hvilken platform er det tale om? Og hvordan har i tidligere tiltrukket nye kunder? :)
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Min ide ApS Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er Xenforo der benyttes.

Der er ingen problemer med traffik til siden. Problemet ligger netop i at vi ikke har bare den mindste ide om hvad det er der udløser et "salg" som egentlig er et medlemsskab. Dernæst kunne vi godt tænke os og finde ud af hvorfor folk køber annoncer og hvor de kommer fra.

det hele kører lidt på må og få og man skulle tro det var lyv. Men vi har klaret os ganske fint de sidste 14 år det her har kørt.

Tilmeldt 24. Dec 22
Indlæg ialt: 32
Fra  Kapture.dk Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad hedder jeres forum? Evt et link :)

Hvordan er processen omkring køb af annoncer?
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Min ide ApS Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

check lige mit overordnede spørgsmål igen og så spørg dig selv om dit sidste spørgsmål har relevans.

 

Tilmeldt 24. Dec 22
Indlæg ialt: 32
Fra  Kapture.dk Skrevet kl. 06:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Det mener jeg. Du ved ikke 100% hvad du søger. På mine spørgsmål er ved kommet tættere på, at du slet ikke søge hende du har linket til.

Jeg ville bare helst ikke referer en, som ikke kan hjælpe dig. Det er både spild af din og deres tid. Så derfor mine spørgsmål..

Indtil videre kan jeg (måske) sige, at du ikke søger en social marketing person, men nok mere en tracking ekspert. Kan være nicolaiteglskov.dk er den rigtige, men jeg er som sagt ikke helt sikker. :)

Held og lykke med projektet. 👍
Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er en lille smule svært at gennemskue hvad du egentlig vil.
Derfor du nok også får mindre flaterende karakter for opslaget.

Det jeg ikke helt kan gennemskue er hvad du egentlig søger og hvorfor du tror at rådgivning fra et bureau vil være vejen frem.

Der findes et væld af kompetente personer som forholdvis hurtigt kan finde huller i osten og ikke mindst fortælle dig via data hvor dine kunder kommer fra.
Som jeg lige læser det du skriver, så mangler du et forkromet overblik med valid data som kan underbygge en fremadrettet strategi for din virksomheds udvikling?

Med erfaring fra et samarbejde med ret mange forskellige bureauer, må jeg bare sige, jeg ikke ville vælge den vej.
Det kan koste dig en formue da bureauet kun har en tanke for øje, nemlig at hive så mange penge ud af dine lommer som muligt med div. værktøjer som de mener gavner dig.

Du vil få en langt bedre sparring med din egen inhouse mand, altså en der har dine interesser og ikke tænker på hvad der kan hives op af dine lommer.

Det er så et spørgsmål om at finde en der både har kompetencerne, viden og knowhow for at vise dig mulighederne for den forretningsudvikling du søger og ikke mindste til en økonomi der passer din pengepung.

Jeg tror mange herinde lige holder hånden på bremsen for at anbefale nogen, da dine oplysninger er lidt sparsomme.

Hvis du har behovet (kan se du er i min baghave lokationsmæssigt) tager jeg gerne en snak med dig, ganske free of charge, med hvad jeg lige umiddelbart kan se som en mulig farbar vej i forhold til en positiv udvikling.
Men har så også behovet for flere oplysninger.

Ræk ud hvis du har behovet....

The Spacecommander...

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Min ide ApS Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, point taken!

Prøver at forklare det en smule mere enkelt, håber jeg!

1. Jeg skal spore alle salg, hvor kommer de fra, hvad har folk klikket på siden for at de lavede det salg, og hvor kom de fra for at komme ind på selve websiden.

 

2. Ekspansion, vi vil udvide butikken til at fordoble omsætningen og selvfølgelig også aktiviteten. Indtil d.d. har vi haft 4500 betalende bruger på vores abonnement. Det er Internationalt så tallet er forbavsende lille, det må kunne gøre bedre. Vi mangler ikke indtægter og er heller ikke på nogen måde på falittens rend. Men jeg vil gerne vækste butikken.

Dette skal jeg bruge hjælp til da jeg simpelthen hænger fast i min egen lille bobble.

Fra Hørsholm
Tilmeldt 20. Jan 23
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Andre gode erfaringer?

Jeg lytter meget gerne

https://www.21-5.dk/

Tilmeldt 30. Oct 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fionix,

Har du fået løst dit problem? 

Jeg hat sendt en PM 



Mvh 

Patrick 


Side 1 ud af 2 (11 indlæg)