Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

erhvervs konto lunar bank

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra otterup
Tilmeldt 6. Jun 22
Indlæg ialt: 10
Fra  Ms-multiservice Fyn Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

hej leder efter et sted til min erhvervs konto hvor man ikke bliver flået hvert måned 

har kigget lidt rundt og syns lunar bank virker interessant

er der nogle der har erfaring med dem

for og i mod skjulte udgifter også vider  

på forhånd tak for tiden :)

Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Thums up herfra. Har haft erhvervskonto i Lunar et par år, kan kun anbefale dem -markant billigere end mit forrige sted, - de har kortere lunte ved overtræk end de traditionelle banker tror jeg - men ellers kun positivt - udover at det selfølgelig er lidt besværligt at styre det hele fra en mobil telefon, hvis man har rigtig mange transaktioner osv.  

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Jun 22
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har dårlig erfaring med Lunars support.

Jeg testede dem af med en erhvervskonto med månedlig betaling for nogle år siden. Efter et stykke tid fik jeg et tilbud på et årsabonnement med X% rabat på mail, som jeg benyttede mig af.

De tilføjede dog ikke 12 måneder efter udløb af den måned jeg havde betalt for. Mit abonnement blev i stedet forlænget med 11 måneder og X dage, og jeg kunne ikke få regnestykket til at passe med den pris de havde faktureret mig.

Jeg skrev til deres support flere gange. Omformulerede flere gange, men deres supportere forstod ganske enkelt ikke hvad jeg spurgte om, og henviste bare til siden med deres priser eller det beløb der stod på fakturaen.

Ud fra de svar jeg fik, virkede det til at supporterne ingen relevant faglig viden havde og kun kunne svare på de spørgsmål, hvor de kunne copy-paste svaret fra en liste.

Det lykkes mig aldrig at få svar på spørgsmålet. Og jeg skiftede kort efter bank, da jeg ikke ville risikere at stå i samme situation, hvis der skulle opstå andre situationer hvor jeg ville få behov for hjælp.

Efter jeg idag har læst deres anmeldelser på trustpilot, er jeg sikker på at det var en god beslutning.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten:
Ud fra de svar jeg fik, virkede det til at supporterne ingen relevant faglig viden havde og kun kunne svare på de spørgsmål, hvor de kunne copy-paste svaret fra en liste.

Ja det er fortsat et af de almindeligste klagepunkter i mange fora. jeg mener dog de virker til at have forbedret sig, men kort og gælder også her, Man får hvad man betaler for faktisk

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Oct 22
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Med din konto kan du overføre og modtage penge, og betalingskortet kan du bruge på almindeligvis i butikker og til at hæve kontanter med. Det er helt gratis at åbne kontoen. Som udgangspunkt er det også gratis bruge appen, men afhængig af hvilke funktioner du ønsker at bruge, koster det penge.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

magnus1212:
Det er helt gratis at åbne kontoen
Ikke erhvervskonto som koster knapt 2900 kr om året for den ligge udgave og det dobbelt for den større

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)