Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Clean desk policy + printer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Sep 22
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening om ''Clean Desk Policy'' på en arbejdsplads.

Vi er en stor virksomhed som har fusioneret sig med en anden virksomhed. Det er os som flytter indtil deres nye lokaler og derfor skal man selvfølgelig tilpasse sig til nogle af deres tiltag.

Vi har dog haft en diskussion om hvor meget det egentlig gavner ens arbejde.

Hvad tænker i?

Derudover kunne jeg godt bruge en anbefaling på en god printer (Helst en uden så mange kabler) :)

Mvh
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg programmør og mit skrivebord er mit HJEM.... naturligvis skal der være ryddet op når man går hjem - men jeg har MIN kop og et lille skilt hvor der står "My desk is my castle". :)

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 509
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på hvad du mener med Clean Desk Policy.

Er det at alle virksomhedens dokumenter (fysiske og online) skal opdeles i: unclassified, internal use only, confidential og confidential restricted og at computere skal være låste når den ansatte ikke er på sin pind, og at print som ikke er unclassified skal markuleres og at det jævnligt skal kontrolleres at confidentielt materiale opbevares i aflåst skuffe osv. og at ansatte som ikke overholder Clean Desk Policy skal afskediges? For hvis det er det du mener så bør det overvejes om det skal gælde for hele virksomheden eller blot en del af virksomheden (måske jeres R&D, hvis i har en sådan samt personaleafdelingen og måske økonomi). Måske skal skalsikring og adgangskontrol også op til revision.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Også programmør her... Jeg forsøger en clean desk policy. Med undtagelse af min kop og et par papirer. Har dog ingen skuffer, derfor er det lidt svært altid at have det pænt, men hvis der var. Så ville det være clean hele tiden (igen med undtagelse af koppen). Det er vigtigt at det er rimelig pænt for at jeg orker at se på det. 

Lige nu er det dog ikke så pænt pga. jeg venter på nogle nye bordplader så til bordet så jeg kan tage det hele ned og sætte pcen bedre m.m.

Tilmeldt 19. Sep 22
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som en rigtig god indstilling. Så din arbejdsplads har ikke indført clean desk policy? Det er altså dig selv som prøver at gøre det? Jeg arbejder for https://sds.dk/ og vi har nemlig haft dette emne op som debat. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)