Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af vores produkter på Amazon

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 10. Jul 19
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi har nogle produkter vi godt kunne tænke os at sælge via Amazon i Tyskland. Vi havde egentlig tænkt at bruge et webbureau og have lager hos Amazon, så de sender ud for os. Men det at have et bureau med ind over bliver bare hurtig dyrt, der skal sælges en del før bare deres løn er tjent ind.

Så jeg tænker jo at jeg kan mange ting selv og så selv sætte det hele op, der eksistere jo rigtig mange fine guides på youtupe mm. 

Men jeg vil gerne høre om andres erfaringer med at sælge på Amazon og det med selv sætte det op, hvad skal jeg passe på med. mm.

Og kan jeg evt. få lidt hjælp til at sætte det op for et symbolsk beløb. :-)

Venlig Hilsen 
Thomas Hillerup

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 550
Fra  HD Trading Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas

Det er vigtigt at undersøge markedet, og se hvad tilsvarende eller samme produkt bliver solgt til.

Amazon vil gerne, at deres kunder oplever billige priser og hurtig levering, så derfor sørger de for at at produkterne bliver holdt op imod hinanden på prisen.

Det betyder, at du skal være indstillet på at gå i konkurrence og være villig til at reducere prisen. Alt det Amazon gør, gør de ikke gratis og det er kun dig til at betale, så hvis du f.eks. har et produkt med i forvejen lav avance, så kan det være svært at tjene penge, med salg på Amazon.

Du kan eventuelt begynde med at sælge, med lager i DK og hvis det går godt, så videre med lager hos Amazon.

Hvor meget Amazon tager, ved jeg ikke, men der er nok andre som kan fortælle lidt mere om det.

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)