Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 juridiske spørgsmål. Hvem ejer varen?

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

kunne jeg blokere dig - så gjorde jeg lover jeg - Men det er en KÆMPE amino fejl man ikke kan det - og mit råd til alle Aminoer - alle steder er - pas på - for du skriver nogen gange noget du ved - og andre gange er det RENT VRØVL som burde kunne blokeres - og det er ALT FOR OFTE så OK jeg giver op - du har taget mere af min tid end jeg vil

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 22:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen kære John, der er ingen der tvinger dig til at læse hvad jeg skriver. Du bruger dog rigtig meget tid på at svare mig, og fortælle hvad du synes om mig og hvad jeg skriver. Det må du naturligvis selv bestemme. Du kunne gøre som Trump: lav dit eget system.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

albert@computernoerderne.dk:
Du kunne gøre som Trump: lav dit eget system
Du er syg desværre - men ja - jeg kommer ikke længere og ja - jeg droppe ud

vh 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 23:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, online psychiater, for at diagnosticere mig. Jeg ser frem til at se diagnosen i min journal på sundhed.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

albert@computernoerderne.dk:

Fashion-Seller:
baseret på dine holdninger

Uden at jeg går ind på emnet - hvad det angår havde du det sidste ord, og det har du brugt: mine holdninger om jura er en hel anden end du forestiller dig. Læs det artikel, jeg har linket til før, så vil du måske opdage hvad mine holdninger er. Selvom jeg tvivler lidt på, hvorvidt du vil forstå artiklen.

Den her debat handler ikke om holdninger, den handler om fakta og jura, like it or not. 

Du aner ikke, hvad min holdning er, så please stop med at lægge ord eller tillægge mig holdninger, som jeg aldrig har udtrykt. Det er simpelthen for lavt. 

Og nej jeg forstår sikkert ikke linket, nu du er så nedladende og taler ned til mig konstant. Derfor springer jeg over. 

Hvis du endelig vil høre min holdning, så ville den ideelle løsning være, at de to personer satte sig ned, snakkede sammen omkring problemet og fandt en løsning. Det ville være simpelt og effektivt. Men den virkelige verden er sjældent enkel og simpel, følelser har det med at gøre små problemer til store problemer. Og derfor findes der jura til at håndtere den slags. 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 23:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Du aner ikke, hvad min holdning er, så please stop med at lægge ord eller tillægge mig holdninger, som jeg aldrig har udtrykt. Det er simpelthen for lavt. 

Jeg har heller ikke snakket om dine holdninger. Dem kender jeg ikke.

Fashion-Seller:
Og nej jeg forstår sikkert ikke linket, nu du er så nedladende og taler ned til mig konstant. Derfor springer jeg over. 

Det beklager jeg virkelig. Jeg kan godt se at det kan opfattes sådan, og det vil jeg beklage ... nej, undskylde for! Det er ikke min hensigt at være nedladende!

Fashion-Seller:
Hvis du endelig vil høre min holdning, så ville den ideelle løsning være, at de to personer satte sig ned, snakkede sammen omkring problemet og fandt en løsning.

Dér er jeg helt 100% enig med dig! Det ville være en løsning udenom det retslige system. Det er derfor jeg mener, at etik bør være højere end jura.

Fashion-Seller:
Men den virkelige verden er sjældent enkel og simpel, følelser har det med at gøre små problemer til store problemer.

Det vil jeg også gerne give dig ret i.

Fashion-Seller:
Og derfor findes der jura til at håndtere den slags.

Men der er jeg ikke enig med dig. Det er derfor synergi og virkelig lytte til hinanden virker.
Der kan der bruges "The Indian Talking Stick Method". Den tager lang tid, og er en svær øvelse, men den virker.
På den måde har jeg været mægler for en organisation i Holland, som var viklet ind i en retssag hvor tusindvis af deres tidligere kunder lod sig repræsentere af en virksomhed, som kun laver de her fællesclaims. Retssagen har stået på siden 2001, og jeg blev mægler i 2018. For nylig har de afsluttet sagen via et udenretslig forlig, som 97% af deltagerne i dette fællesclaim har været enig i. Det tog mig 4 år til at få begge parter forstå hinanden.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 11:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle

Jeg tror ikke trådstarter får mere (om noget) ud af denne tråd, så jeg låser den.

Et helt generelt råd er at undlade rådgivning (måske især juridisk) ud fra synsninger og erfaringer fra enkeltstående oplevelser

God sommer
/Brian

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)