Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - kan i anbefale nogle bureauer? til ipet.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 22
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa!

ifht min webshop ipet.dk, så vil jeg høre, om i kan anbefale et bureau til SEO? Der er mange om buddet og dem jeg får anbefalet af bekendte anbefaler andre mig IKKE at bruge...

Har i erfaring her? :)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Det bedste du kan gøre det er at sætte dig ind i SEO. Læs op på emnet, få nok viden til at du kan stille relevante og kritiske spørgsmål til de ydelser du køber.

Det er eneste måde du kan sikre at du får ordentlig værdi for pengene. Ellers bliver du hurtigt spist af med standard-ydelser.

Det er super omstændigt, men nødvendigt, at læse op på SEO. Der er også mange grene. Tekniske seo, content, linkbuilding etc.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville, lidt i stil med hvad der er foreslået, forsøge at få en basic viden om SEO og dernæst måske starte med at stille et par (bløde) SEO-spørgsmål i Facebook-grupper ala "SEO Nørder - den hårde kerne". 

Dér kan du få hjælp, men endnu vigtigere måske lure, hvilke SEO-konsulenter, der svarer godt og er venlige. 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ipet.dk

Jeg har kørt SEO  og Google Ads bureau i godt 15 år og under Covid-19 krisen haft 4 webshops med alt til hund, kat, gnaver og fisk.

Det var ganske enkelt for at overleve, at jeg kastede mig ud i det projekt - og det gik faktisk ret godt.

Jeg har solgt de 4 webshops, der nåede en omsætning på over 200.00 om måneden med et overskud på godt 50.000 om måneden. (det er solgt nu)


Jeg kan derfor tilbyde dig, rådgivning med branchekendskab helt ned på produktniveau, hvor ganske få kan være med.

Skriv til mig på jj@connect-media.dk

Jeg kan få din shop til at vækste for vildt, hvis du er klar på at investere og arbejde hårdt.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)