Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback og råd på hjemmeside søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 22
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen!

Jeg har sammen med en kammerat haft en webshop oppe at køre i snart 1,5 år. Vi har stille og roligt prøvet at forbedre siden, og vi synes selv den er ved at være der.

Inspireret af andre trådstartere søger vi feedback på hjemmesiden fra alle jer, som virker til at have super godt styr på, hvordan en hjemmeside skal strikkes sammen.

Har I konstruktiv kritik, eller andet relevant, som potentielt kunne skabe flere salg eller forbedre looket, er I meget velkomne til at give den gas!

Hjemmesiden; nimoskin.dk
Fra Harboøre
Tilmeldt 7. Feb 16
Indlæg ialt: 18
Fra  BilboDesigns Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nimofisken,

Først og fremmest, gode billeder. De er klart over gennemsnittet, af hvad folk der laver tingene selv de har. Selveste indholdet af siden er også rigtig pænt og skal helt sikkert nok sælge.

Det første jeg lige umiddelbart ser er tilbudsskriften på fri fragt, det synes jeg gerne må stå lidt tydligere fremfor en tynd skrifttype.

Det andet jeg ser, er TrustPilot billedet, der ville jeg anbefale at bruge TrustPilots egen image generator, hvis I vil vise det, den fortæller også hvor mange det er baseret på, ved de før har haft nogle strikske policies omkring billede af sine ratings. Så bare for en sikkerhedsskyld, så brug deres egen generator, så er der hvert fald ingen der kan klage over det.
https://support.trustpilot.com/hc/en-us/articles/115010415047-Trustpilot-s-Image-Generator 

Tredje ting, når man går navigationsbaren igennem er den også meget lille, her ville jeg personligt have lavet punkterne lidt større. Herudover så er der meget frirum når man holder musen på "Blogopslag", det ville jeg have minimeret. Ser lidt tomt ud og får det til se lidt skinger ud, som om at der mangler noget.

Når man scroller lidt ned på siden, lige inden man kommer til footeren på forsinde, der er de 2 sidste produkter måske lidt kedelige, de kunne godt fremvises lidt mere spændende med lidt mere grafisk.

Selveste footeren bliver også lige en anelse tynd grundet fonten og den store mængde plads i footeren, efter min mening.

Men alt i alt en meget stilren hjemmeside og hvis det er jeres første side og I har fumlet jer frem, så synes jeg faktisk det er ret godt gået.


Derudover har lige kigget på nogle generelle ting og der er nogle links der ikke er crawlable. Det tyder dog ikke på at det burde være links, så i praksis burde de laves om til buttons eller have en tilsvarende rel på, som fortæller søgemaskine og robotter at det ikke er at link.

Cookies er ikke lavet efter de nye GDPR regler, der skal man kunne afvise cookies og her selv jeg krydser er der stadig mange aktive cookies, 26.

Der er noget gammelt jQuery some er usikkert: https://snyk.io/vuln/npm:jquery?lh=2.2.4&utm_source=lighthouse&utm_medium=ref&utm_campaign=audit

Der er 4 fejl i console som der trænger til et tjek.

Der er nogle scripts der kan minifies, så de bliver mindre og forbedre hjemmesidens loading hastighed.

Der er nogle billeder der kan komprimeres, så de bliver mindre, men beholder deres kvalitet og forbedre hjemmesidens loading hastighed. Eventuelt konvertere fra JPG, PNG til webp og videoer til webm.

Der er lidt flere småting, men disse, så er I meget langt.
Jeg kan sagtens være behjælpelig med lidt guidance og rådgivning, kvit og frit. :)

Godt arbejde og ellers god vind!


Med venlig hilsen,
Casper Thomsen

Telefon: 20 30 30 30

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

En meget simpel side i har fået lavet, og den er dejlig nem at navigere rundt på. Jeg vil dog lige give jer enkelte små quick fixes i kan overveje. Jeg tager udgangspunkt i https://nimoskin.dk/collections/produkter/products/yummi-gummi-harvitaminer

- Overvej at have en billedkarousel med flere billeder end bare det ene i bruger. Man sælger i stor grad produkter ved hjælp af billeder, og det giver derfor mening at have flere. I takt med dette, så få også lavet små thumbnails under det store produkt billede, så det er dejlig nemt at navigere rundt i billederne.

- Overvej at smide et USP under jeres "Tilføj til indkøbskurven" knap, særligt omkring de ekstra omkostninger der måske skulle komme bagefter eller hvor lang tid leveringen tager. Det ser jeg generelt gode resultater ved. Et andet alternativ ville være at smide et mobilepay logo under knappen for at vise man kan betale med mobilepay. Det virker særlig godt i DK. Man kan også fremhæve Viabill og det at man kan betale over flere gange. Test hvad der performer bedst for jer.

- Overvej at smide et badge over billedet med priser produktet har vundet. Nu ved jeg f.eks. at Yummi haircare har været nomineret til danish beauty award, hvilket giver god mening at fremhæve.

- Overvej at fremhæve hvor nem returnering er, hvis man ikke er tilfreds.

- Fremvis kunde anmeldelser på produkt siden. Det er sindssyg vigtigt, og giver produktet langt mere troværdighed. Tilføj både anmeldelser (gerne med ansigter) længere nede på siden. Tilføj også stjerner under jeres produkt navn om hvordan produktet er bedømt - det kan også tagges op i schema og fremgå på google.

- Overvej at tilføje før og efter billeder.

- Overvej at man kan tilføje mere end 1 af produkterne til kurven af gangen. Når i tilføjer det, så gør det så der er en knap på begge sider med plus/minus i stedet for en drop down menu.

- Overvej at skrive en langt mere detaljeret produkt beskrivelse ved hjælp af enten AIDA eller PAS, og fremhæv de fordele som kunden får med fed. I kan passende få inspiration fra yummi haircares egen produktside for produktet.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager drenge, jeg er ikke fan...

Min anke går først på selve kunderejsen, altså hvordan navigerer jer som kunde rundt på siden, er der et godt overblik og giver det mening.
Det gør det desværre ikke for mig på rigtig mange felter.
eksemple.
Dropdown menu produkter. Det er rodet og giver ikke helt mening. Her skal kun være jeres hovedkategorier og intet andet.
Når jeg trykker på "ansigtspleje" så kommer der en overskrift hvor der bare står "produkter"...FEJL
Når jeg trykker på en hovedkategori "ansigtspleje" skal jeg lande på en side med underkategorierne "Serums, Læbepleje...." dette er ikke siden hvor alle jeres produkter i kategorien "ansigtspleje" skal listes op.
Det og mange andre steder viser mig at i ikke rigtig har lavet et ordentlig flowchart over rejsen der giver mening for kunden.

Designet.
Der er et misforhold mellem mange af billederne og de fonte i har valgt. Tingene passer ikke rigtig sammen.
Eksempel. Midt på siden kommer der en række voldsom store billeder som i øvrigt er pixileret grundet den store størrelse. Billederne er alllltttttt for store og så skal den karusel i øvrigt selv køre og ikke aktiveres af den besøgende.

SEO
Noget tyder på at i har ladet jer inspirerer af en der kan noget Old School SEO hvor tanken stadig er tekst på tekst på selve varekortet.
Det er bare så forkert.
kunden skal ikke lande på jeres varekort med mindre kunden specifik søger på præcis en helt bestemt vare.
Kunden skal lande på jeres kategorisider hvor der i øvrigt slet ikke er nogen former for tekster.
Det er her slaget skal kæmpes.
Eksempel. Hvis nu en kunde ønsker at købe en serum, hvor vil I så gerne have kunden skal lande på jeres side?
På kategorisiden for serum hvor alle jeres serums er vist eller på et tilfældigt varekort med en serum?

Beklager vis jer er lidt hård ved jer, men der er lang vej stadig.
Mit bedste råd til jer vil være, fortsæt med jeres side som den er men brug ikke mere tid på den.
Find en fed template/Theme hvor strukturen og designet allerede er på plads og brug så jeres energi på at få lækre billeder og SEO mæssige gode tekster strukturel rigtig på plads på selve siden.


Fra Brønshøj
Tilmeldt 14. Mar 21
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig 👍🏻👍🏻

Tilmeldt 9. Apr 24
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nimofisken,

Jeg faldt tilfældigvis over dit opslag, og syntes det var sjovt at læse gennem kommentarerne og det feedback, du har fået.
Jeg har været inde og kigge på din hjemmeside, og jeg synes virkelig, du er kommet godt efter det i forhold til den kritik, du har modtaget.
Nu tager jeg udgangspunkt i dette produkt nimoskin.dk/products/zz-creme som lader til at være dit hero product. Der synes jeg, du har en rigtig fornuftig produktside, hvor der er et tydeligt fokus på CRO på samme tid med, at der er en god balance mellem informationer og illustrationer.

Cadeau herfra :-)

Med venlig hilsen,
Simon
Tilmeldt 16. Jun 22
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for din feedback, jeg læste den!! :-) 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)