Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man få Mobilepay som betaling ligemeget hvor jeg laver webshop?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jun 22
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Happy Lørdag Amino’er!

Jeg forbereder mig på at åbne og lancere en lille niche hobby webshop som sælger t-shirts med eget design.

Overvejer hvor jeg skal lave hjemmeside via Shopify, Squarespace, WordPress eller Wix?

Jeg ønsker også muligheden for at bruge Mobilepay, men syntes ikke jeg kan finde hjælp på Mobilepay’s hjemmeside… Nogle der ved om de ovenstående hjemmesider kan tilføje Mobilepay som betaling?
Og nogle som anbefaler en udbyder til at starte ud med at bruge?

Mange tusinde tak og god weekend 😄
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du skal bruge en betalingsgateway som f.eks. Quickpay, pensopay eller lign. De laver plugins til de forskellige shop systemer og har som regel online guides til at hvordan man gør det.

Tilmeldt 27. Nov 20
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du skal bruge to ting: En indløsningsaftale og en betalings gateway.

Indløsningsaftalen er dem, der modtager din betaling fra dine kunders kreditkort samt mobilepay og udbetaler pengene til dig.

En betalings gateway er det du skal bruge for den tekniske del for at kunne modtage kreditkort og mobilepay.

Du kan nemt finde begge ting med en hurtig google søgning, og det kan fåes til alle de shop systemer du nævner i dit spørgsmål.

God weekend!

Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også købe mobile pay som tillægs ydelse hos dandomain webshop startup, det er et stykke tid siden jeg gjorde det men mener ikke det kostede mere end et par hundrede at komme igang 

Tilmeldt 11. Jun 22
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Ahh, tusinde tak for svar Nicolai!

Jeg faldt over hjemmesiden kortgebyr.dk - Er det ikke bare at køre den hjem med Shopify og Shipmondo? Kan godt se gebyrerne er højere for Shopify, men spiller det ikke bare? :D
Tilmeldt 11. Jun 22
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Foundrive,

Det er samtidig mit første indlæg herinde, så vidste ikke lige hvordan jeg kunne svare jer alle lmao :D

Men som jeg skriver til Nicolai tænker jeg om ikke bare man skal køre med Shopify? Hjemmesiden skal bare være simpel at lave og fungere med simpel betaling.

Jeg tænker i måske har mere kendskab til de forskellige udbydere, som jeg ikke kan research mig til. Så hvor ligger jeres alles anbefalinger? Det kan man hverken læse eller Youtube' sig til ;)

Takker
Fra Randers
Tilmeldt 5. May 15
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jask, 

Som flere andre også siger, så er MobilePay Checkout en tillægsydelse man kan købe igennem de fleste danske betalingsgateways og indløsere. Det vil typisk koste 50 kr. ekstra pr. måned, og have en transaktionspris på 1 kr. pr transaktion, hvis man ønsker at bruge MobilePay Checkout - som er en glimrende løsning til at øge konverteringsgraden på din webshop. 

Hvilket CMS du bør bruge afhænger i højere grad af, om du selv ønsker at stå for at designe hjemmesiden og vedligeholdelsen af den, om din omsætning og ambitionsniveau for denne samt hvor mange varenumre du har. 

For de fleste der starter op med en lille niche hobby virksomhed kan SquareSpace og Shopify fx. være en god løsning. De har en relativ billig og nem løsning (dog ikke helt lige så billigt som WordPress). 

De bedste hilsner, 
Emil Jespersen 

Fra Albertslund
Tilmeldt 19. Apr 22
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vælger Shopify så har du som udgangspunkt ikke adgang til MobilePay, og du bliver stærkt begrænset i hvilke indløsere du kan benytte :-).

Du kan benytte en tredjeparts-gateway, men her skal du betale 1-2% ekstra (oveni kortgebyret) fordi du ikke har valgt Shopify selv som indløser.

- og Shopify har ikke MobilePay på deres egen løsning.

Jeg sad med en kunde, hvor de kom frem til at fordi de havde valgt Shopify og Clearhaus (normal pris) så kom den samlede omkostning for dem langt over 5% i gebyrer.

Blot så du har det med i tankerne.

//Mathias

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil altid anbefale Wordpress over Shopify anyday of the week, for du får mere for pengene dog kræver det lidt mere arbejde.

Mobilepay og shopify burde som udgangspunkt ikke være noget problem, du siger bare til om du skal bruge hjælp :)

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)