Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min hjemmeside ikke synlig på google

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 12:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt har jeg aldrig indsendt et XML sitemap, og har svært ved at se logikken i at det skulle være nødvending for små og mellemstore sites. Google vægter brugervenlighed rigtig højt, så hvorfor skulle de indeksere sider som ikke var let tilgængelige via html linkstrukturen? Er der nogen evidens for at det skulle gå hurtigere eller at man ranker bedre med et sitemap?

Fra Viborg
Tilmeldt 31. Oct 16
Indlæg ialt: 18
Fra  Hyggeonkel Skrevet kl. 12:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Her ligger du nummer 2 i søgeresulataterne, når man søger på "Forlaget Golden Eagle" og omkring nr. 4-5, når der søges på "Præstindens vej" - så helt usynlig er hjemmesiden nu ikke ...

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 12:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det seneste års tid, har Google nedsat indekseringshastigheden til noget der ligner år 2005.

I mange tilfælde bliver siderne slet ikke indekseret inden for de første 3 måneder og på nye website og shops, bliver de meget hurtigere indekseret, hvis der indsendes et sitemap.

Årsagen er ganske simpel, indekseringen prioriteres ud fra pagerank - Har du lav pagerank nedprioriteres dit website. (Helt som i gamle dage)

Om de får fart på igen snart ved jeg intet om, men der er bestemt behov for forbedringer og jeg er ret sikker på de er klar over det.

Man ranker ikke bedre pga af et sitemap som sådan, slet ikke, da kan faktisk nemt gå den anden vej, vis man klokker i det.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 2. Jun 22
Indlæg ialt: 26
Fra  ActivePet.dk Skrevet kl. 14:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Niels, det ser ud til at Google på nuværende tidspunkt "kender" forsiden på dit website. Hvis jeg søger på "Forlaget Golden Eagle" kommer den frem som Nr.2 og hvis jeg søger på "Præstindens Vej" kommer den også frem. Men hvis jeg laver en site: søgning på dit domæne navn, vises kun forsiden af sitet. Tænker umiddelbart at en af årsagerne til dette er at der ikke er nok tekst på siderne, på de tre undersider (bestil, om, kontakt).

En anden årsag kan have noget at gøre med dit sitemap. Jeg fandt url'en til dit sitemap via robots.txt:
/robots.txt og /wp-sitemap.xml

Sitemappet bør være en liste over sider der skal indekseres, og dette er ikke tilfældet. For eksempel kan du se en standard hello world wordpress side via sitemappet /hello-world.
Og en "sample" side: /sample-page

Jeg kan dsv. ikke hjælpe dig med hvordan du korrigerer det i Wordpress, men det burde du prøve at finde en løsning.

Webshop manager hos Activepet.dk

Fra Årslev
Tilmeldt 24. May 22
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak. Det glæder mig rigtig meget. Da jeg skrev indlægget fandtes vi slet ikke.
Fra Årslev
Tilmeldt 24. May 22
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak. Jeg prøver at arbejde lidt i det, men det ser ud til, at alene det, at jeg har spurgt her i dette forum har givet resultater.
Side 2 ud af 2 (16 indlæg)