Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skift af udbyder

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Østjylland
Tilmeldt 9. Aug 06
Indlæg ialt: 89
Fra  Sprog og Kontor Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Min udbyder har varslet en stor prisstigning. Jeg vil egentlig gerne beholde min lille hjemmeside, selvom den er tudsegammel og trænger til fornyelse (har IKKE tid til det - lige nu - og jeg sælger ikke produkter via hjemmesiden). Jeg er ikke interesseret i at skifte mailadresse.
Så: Hvilken udbyder kan I anbefale herinde?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Anbefaling af udbyder kræver at vide hvad du kører på din hjemmeside - hvilken server teknologi kører du? Hvad har du ellers af services som er vigtig for dig som din udbyder står for?

Fra Albertslund
Tilmeldt 19. Apr 22
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Sprog og Kontor:

Min udbyder har varslet en stor prisstigning. Jeg vil egentlig gerne beholde min lille hjemmeside, selvom den er tudsegammel og trænger til fornyelse (har IKKE tid til det - lige nu - og jeg sælger ikke produkter via hjemmesiden). Jeg er ikke interesseret i at skifte mailadresse.
Så: Hvilken udbyder kan I anbefale herinde?



Heysan

Det er med den nuværende viden svært at give et klart svar på - særligt uden viden om hvad der er en stor prisstigning :-).

Gigahost.dk har altid klaret sig godt, Simply har lidt prisstigninger i øjeblikket, så ved ikke om det er dem du bruger?
- Mens hvis du bruger Wordpress, så kan vi godt finde en god (billig) løsning på GMEngine.com.

Men igen, det er virkelig at skyde i blinde på hvilken teknologi din nuværende side kører på - kan du måske dele et link til den - så vi andre kan kigge :) ?

/Mathias
Fra Nørresundby
Tilmeldt 9. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Fra Albertslund
Tilmeldt 19. Apr 22
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Som jeg ser din hjemmeside - hvis det er sprog-og-kontor.dk. Så bør du kunne vælge lige den du har lyst til :).

Jeg vil umiddelbart foreslå Gigahost.dk, de har fungeret rigtig godt længe og har ikke ændret priserne i mange år :)
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)