Hvilken betalingsgateway burde jeg vælge der skal ikke være et måndeligt gebyr kun gebyr pr transaktion Hvad skal jeg vælge? |
Kig på freepay.dk
1 hvis det er erhverv du driver - også helt bittesmåt - så skal du erhvervregistreres og må ikke bruge Paypal (eller mobilpay) privat bare - du skal have erhvervsaftale. Din bank kan også skabe problem ved overførsler fra Paypal til privatkonto hvis det ER erhverv uanset hvor småt Paypal ved du givet selv hvordan fungerer, men det er jo ikke den betalingsløsning der får dine kunder til at juble vel - Jo flere gode løsninger - gerne med mindst kortbetaling med mindst visa som mulighed og mobilepay online/erhverv i kombination - giver jo gladere og flere kunder vh John Hannover |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Prøv også at kigge på quickpay. Deres basispakke er uden månedligt gebyr men til gengæld er deres transaktionsgebyr så en smule højere. |
Hej igen Hvorfor ikke cvr ? Jeg vil ikke bruge PayPal til nåde seriøst hvis det var mig. og køre uden cvr nummer kan også give en del problemer. |
Jeg tror ikke du kan oprette en betalingsløsning uden CVR. Hvis dine kunder er unge under 25 (plus/minus) så kan PayPal være fint, men det kommer jo meget an på hvad du sælger. |