Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Falsk anmeldelser på TrustPilot

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Gram
Tilmeldt 2. Jul 21
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg søger hjælpe til et vel anerkendt problem: TrustPilot.

Virksomheden bruger på ingen måde TrustPilot, men alligevel modtager virksomheden nye falske anmeldelse og da jeg ikke genkender personerne i vores kundebog, ønsker jeg de falske anmeldelser slettet.

Efter utallige telefon opkald og mails til TrustPilot, uden svar eller de ønsker og tag telefonen.

Hvordan står jeg ren juridisk, da virksomheden ikke ønsker flere falske udtagelser på TrustPilot?.

Jeg erkender at vi alle har ytringfrihed i Danmark, men vel ikke i form af falske oplysninger og anmeldelser (udgive sig for at være kunde når man ikke er det)?.

Jeg ved med 110% sikkerhed at personerne ikke har en faktura fra virksomheden.

Hvad kan deres gøres for at sætte en stoppe for dette/TrustPilot. Tænker at der er sikkert er andre som har stået i den samme situation?.

Tilmeldt 7. Feb 22
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Så vidt jeg ved kan du ikke gøre andet end at:
1) Oprette en virksomhedskonto ved dem.
2) Anmode om flere oplysninger på kunden.
3) Såfremt det ikke er en reel kunde eller kunden ikke svarer kan du bede om at få opslaget slettet.

Leverandør af profesionelle festfyrværkerier i hele Danmark.

Fra Gram
Tilmeldt 2. Jul 21
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

NN2022:
Så vidt jeg ved kan du ikke gøre andet end at:
1) Oprette en virksomhedskonto ved dem.
2) Anmode om flere oplysninger på kunden.
3) Såfremt det ikke er en reel kunde eller kunden ikke svarer kan du bede om at få opslaget slettet.



Tak for dit svar.

Problemet er at virksomheden ikke har en virksomheds profile hos TrustPilot, eller ønsker og få det. Det er et ren tilfælde ved en Google søgning, at jeg opdaget dette.


Ønsker ikke og være en del af TrustPilots mafia metoder, eller og støtte deres tilbudskatalog på gode anmelder for virksomheden.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 10:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Murerfirmaet Romvig Webshop:
Ønsker ikke og være en del af TrustPilots mafia metoder, eller og støtte deres tilbudskatalog på gode anmelder for virksomheden

Jeg forstår dig så udmærket, hvis de bruger mafiametoder skal det stoppes omgående. 

Var jeg dig, ville i første omgang skrivel trustpilot men en kort tidfrist for at dokumentere eller annullere deres anmeldelse

Kontakt forbrugeromtudsmandens kontor og hør hvad de mener om sådan en sag, og om der evt. er overtrædelse af markedsføringsloven.

Alternativt få en advokat til at skrive til Trustpilot. 

Lad os endelig høre hvad der kommer ud af sagen.

Held og lykke

Ravn

Fra Varde
Tilmeldt 5. Jan 21
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 14:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Unfortunately, there is nothing you can do. Or you can resort to blackmailing TP and pay or have bad ratings.  Have the same problem. Nothing can be done.  Or you pay TP and then you might have the chance to remove them. We are in court against Google, but Google is always looking for excuses to postpone court dates. This has been going on for over 1.5 years. TP can only be sued in DK and that will be an expensive affair. With other forms of litigation, it is easier.

Transport costs audit for all Amino members free of charge. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)