Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til rådgivende ingeniørvirksomhed i Aarhus

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Feb 17
Indlæg ialt: 5
Fra  Lesak Consult Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har via enkeltmandsvirksomheden LesakConsult gennem de sidste 5 år arbejdet med opgaveløsning indenfor Kvalitetssystemer, Kvalitetssikring, CE-mærkning, Prototypetest, standardisering, compliance og audit. Jeg har de seneste par år haft en god indtjening, let ved at få opgaver og en god balance mellem arbejde og fritid. Jeg savner dog det sociale aspekt (da jeg primært arbejder alene og hjemme fra), og at der kommer nogle nye typer opgaver. Jeg leder derfor efter en partner, til at videreudvikle og vækste virksomheden sammen med.

Jeg er åben over for hvordan en samarbejdsaftale skal se ud og tænker at vi beslutter det i fællesskab og efterfølgende får den udfærdiget af en advokat. Det er lige meget for mig om vi beholder og omdanner min eksisterende virksomhed, eller blot opretter en ny virksomhed sammen, hvor vi viderefører aktiver.

Jeg kan tilbyde:

  • Halvpart af grundlaget for en etableret virksomhed (Kunder, administration, hjemmeside mv).
  • Deling af eksisterende og fremtidige arbejdsopgaver
  • Oplæring indenfor mine arbejdsområder
  • Stort netværk indenfor branchen

Af partner søges:

  • Ingeniør med speciale som i en eventuel fremtidig virksomhedskonstellation kan kombineres med min eksisterende virksomhed
  • Motivation og lyst til at starte egen virksomhed
  • Gerne med eksisterende kundegruppe

Såfremt ovenstående lyder interessant, kan jeg kontaktes via min hjemmeside eller via LinkedIn.

Vh, Jonas Lesak (LesakConsult)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)