Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt pris Kina - Dk - 20 og 40 fod

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

SEKR:
Det ville bestemt være nyttigt at angive afgangs- og bestemmelseshavn. Fordi prisen kan variere meget afhængigt af afgangs-/bestemmelseshavnen.

Min erfaring er at der ikke er stor forkel på om det er fra Yantian, Shanghai eller Ningbo. Det er dem jeg normalt får fra, så min pris gælder fra en af disse til København.

Men kun november måned med - regner med at det bliver dyrere i december, januar og når de åbner op igen efter CNY :/

Hilsen Morten

Fra Varde
Tilmeldt 5. Jan 21
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

QINGDAO - AARHUS 20' -€10,076.17, 40' - €16,674.63

Flexpris indtil 30.11.2021 12:00. 

Kun ren transport uden håndtering, toldkontrol og andre gebyrer i havnen.  Derudover er der gebyrer for valutaomregning og eventuelle provisioner. 

De første slots efter det kinesiske nytår er allerede åbne. Tillægsbetaling afhængigt af dato mellem 30 og 150 % af fragtraten.

Transport costs audit for all Amino members free of charge. 

Fra Varde
Tilmeldt 5. Jan 21
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Min erfaring er at der ikke er stor forkel på om det er fra Yantian, Shanghai eller Ningbo. Det er dem jeg normalt får fra, så min pris gælder fra en af disse til København.

Yantian - København 20' - €10,294.98, 40' - €16,732.77

Shanghai - København - 20' - €10,084.87,  40' - €17,328.50

Ningbo - København - 20'- €10,084.87, 40' - €17,328.50

Flexpris indtil 30.11.2021 12:00. 

Kun ren transport uden håndtering, toldkontrol og andre gebyrer i havnen.  Derudover er der gebyrer for valutaomregning og eventuelle provisioner. 

De første slots efter det kinesiske nytår er allerede åbne. Tillægsbetaling afhængigt af dato mellem 30 og 150 % af fragtraten.

De priser, der er anført her, er engrospriser.  Ved videresalg vil det naturligvis være dyrere.

Transport costs audit for all Amino members free of charge. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 29. Jul 18
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig. Det er fint nok, at tjene penge - men de udnytter det til mere end hvad godt er. Og det er jo i den grad med til at drive inflationen op. Og selv når der på et tidspunkt sker forbedringer i søfragten, så følger prisen nok ikke lige så hurtigt ned igen.

RoomForMore.dk | Boligindretning, plakater, knager, spejle, borde, stole, tæpper, puder - kort sagt alt til boligindretningen | RoomForMore.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Priserne er totalt absurte, og handler vist mere om rederier og speditørs er blevet alt for grådige. Det reviser Mærsks / DSV's regnskab jo tydeligt!   Nu er der åbenbart nogen der har fået nok.

https://finans.dk/erhverv/ECE13479171/bent-jensen-fra-linak-om-svimlende-fragtrater-det-er-uforskammet-at-saette-priserne-op-i-den-grad/?ctxref=forside  

Enige.... det kunne håndteres på mange måder og jeg kan da godt forstå at de gerne vil optimere deres indtjening. På kortere sigt er det jo en god idé for jeg tror det varer længe inden raterne falder til et "acceptabelt" niveau.

Lige så spændende er det alle dem der er begyndt at snakke om at omstille produktionen til Europa. Så på sigt skyder de sig måske i foden ved at efterspørgslen på søfragt på den måde falder

Men det varer selvfølgelig nogle år endnu...

Fra Varde
Tilmeldt 5. Jan 21
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Yantian - København 20' - €11,262.00, 40' - €17,388.77

Shanghai - København - 20' - €9,938.71 40' - €17,388.77

Ningbo - København - 20'- €9,938.71, 40' - €17,388.77

 

Flexpris indtil 14.12.2021 12:00. 

Kun ren transport uden håndtering, toldkontrol og andre gebyrer i havnen.  Derudover er der gebyrer for valutaomregning og eventuelle provisioner. 

De første slots efter det kinesiske nytår er allerede åbne. Tillægsbetaling afhængigt af dato mellem 30 og 150 % af fragtraten.

 

De priser, der er anført her, er engrospriser.  Ved videresalg vil det naturligvis være dyrere.

Transport costs audit for all Amino members free of charge. 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)