Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke annoncere på FB - kan ikke verificere vores side

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 18
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg håber, at der er en herinde, der har løsningen på vores udfordring.

For +6 måneder siden blev vi "lukket ned" af FB. Vores side skulle verificeres. Vi indsendte derefter ID (kørekort) og derefter skete der ingenting. Vi har forsøgt at gen-indsende det, men der er nu gået mange måneder, og vi har intet hørt. FB support siger bare, at vi skal vente, for de kan intet gøre - ej heller tage kontakt til andre i deres virksomhed, der kan hjælpe.

Vi har prøvet alt muligt, men der er intet at gøre. Vi kan heller ikke længere sende ID ind, da knappen er "sløret".

Vores side er en helt almindelig interiør-webshop - 100% legit.

Vi har også forsøgt at oprette en ny annonce-konto, men det hjælper ikke, da "nedlukningen" er bundet til vores FB-side.

Hvad søren skal vi gøre? Nogle, der har svaret?

Pft.

RoomForMore.dk | Boligindretning, plakater, knager, spejle, borde, stole, tæpper, puder - kort sagt alt til boligindretningen | RoomForMore.dk

Tilmeldt 4. Oct 19
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Det er altid svært at sige uden at vide hvad der konkret har fået dem til at spærre for jer, og desværre er Facebook meget lidt informative i forhold til f.eks. Google.

Den ene gang viste det sig at kundens website var blevet hacket og at der var lagt noget malware ind på sitet som man ikke umiddelbart kunne se. Det var google der ledte os på sporet hvorefter jeg fik adgang til at installere en WrodPress plugin der hedder WordFence og vi fik renset sitet, men de var i bad standing hos Facebook i lang tid.

Den anden gang var fordi at en kunde havde fået den geniale ide at bruge Messenger til sende en besked ud til alle deres medarbejdere. Heldigvis var kunden kun i karantæne et par dage.

En anden ting er at der faktisk er at hvis man Googler for Room for More, so kan jeg se at der er et self stroage firma der bruger samme navn så om de mistænker jer for at lukrere på en anden virksomheds navn kan også være en mulighed.


Desværre er det vores egen og andre's erfaring at Facebook er virkelig tunge at danse med.

Jeg fandt dette blogindlæg der måske kan hjælpe jer videre. Desuden kan jeg henvise til mit eget blogindlæg her på Amino. Jeg synes at jeres situation i høj grad understreger min pointe, selv om det næppe hjælper jer her og nu.

Jeg håber at noget at det jeg har nævnt kan hjælpe jer videre.

Tilmeldt 29. Jul 18
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har ingen idé om hvorfor vi er lukket ned - men FB support har nu sagt, at vi er blevet deaktiveret, og så lister de en lang række årsagen til, hvad det kan skyldes. Ingen af dem passer dog på os. Supporten kan dog heller ikke se, præcis hvad årsagen er - men kan kun komme med standard årsager.

Vi må/kan ikke få den konkrete årsag at vide, blot at kontoen er deaktiveret, og at beslutningen er endelig.

Så ingen advarsler, ingen begrundelse - bare nedlukning, som vi er 100% sikre på må bero på en fejl. Det er i vores optik utroligt, at de med den magt/indflydelse på markedet kan gøre sådan noget. Og dét at man intet må få at vide. Det er ret vildt - og skræmmende.

Mvh.

RoomForMore.dk | Boligindretning, plakater, knager, spejle, borde, stole, tæpper, puder - kort sagt alt til boligindretningen | RoomForMore.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)