Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO plan for resten af 2021 - Hvad og hvornår

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 10. Apr 14
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har lavet en webshop hvor jeg sælger tegneserier www.comicclub.dk og nu vil jeg gerne seriøst i gang med SEO arbejdet, så jeg vil gerne lave en plan for hvilke SEO aktiviteter jeg skal lave for resten af 2021. Jeg vil jo gerne starte med de lavt hængende frugter, hvor jeg får mest SEO værdi på kortest mulig sigt, men jeg ved selfølgelilg godt at SEO er langsigtet. Jeg har oprettet en bruger på Morningscore.io for at kunne holde øje med webshoppens SEO udvikling. Men jeg er i tvivl om hvor jeg skal starte henne og i hvilken rækkefølge jeg skal prioritere de forskellige SEO aktiviteter, som f.eks. skrive blogindlæg med keywords, optimere sidens hastighed, tilføje flere interne links, rette H1 tags, billedtags, teknisk SEO etc.  Så mit spørgsmål er, hvor skal jeg starte henne og hvordan prioriterer jeg alle mine SEO aktiviteter.

Tusind tak for hjælpen.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville fokusere på at lave mere content.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Start med et Google lettest vil indekserer dig på.

1. Dine billede fil navne kan google ikke indekserer da de ikke fortæller noget som helst.

2. Dine tekster er på engelsk hvilket gør at Google vil indekserer disse lavere end hvis de er danske og derved mere relevante for danske søgemaskiner

3. Meta tags samt metatekster skal være på plads.

4. Interne/Eksterne links på alle dine sider med tekster.

Star med disse...

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige et par andre ting jeg faldt over og som jeg syntes du bør kigge på...

1. Den meget voldsomme 10% sign up side der kommer ville jeg nok se på og gøre meget mindre.

2. Cookies????

3. tag feltet i din footer, hvad vil du med den? (den er alt for voldsom)

4. Blogindlæg? (gør din SEO bedre)

Fra Odense
Tilmeldt 10. Apr 14
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for de gode råd. Jeg vil lave en plan for at få gennemført de forskellige aktiviteter.

Men jeg har lige spørgsmål ang. disse 2 punkter:

 

2. Cookies????

Der skulle gerne være en lille bar i bunden af siden om cookies, ellers ved jeg ikke hvad du mener.

 

3. tag feltet i din footer, hvad vil du med den? (den er alt for voldsom)

 

Footeren er måske lidt stor pga. de mange tags, men vil dit foreslag være at gøre den mindre?

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Palle

Møder slet ikke nogen cookie bar, popup eller andet....

Jeg ville helt fjerne Tags i bunden da disse sikkert er forbundet med dit søgemodul på siden i toppen og evt. også i blogs.

Fint med den nye 10% rabat, det er meget bedre...

Fra Oslo
Tilmeldt 3. Feb 13
Indlæg ialt: 57
Fra  Fonvig Group Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Som der allerede er skrevet, så burde prioriteten være:

- Teknisk SEO

- Struktur

- Rette eksisterende indhold

- Links / supplere indhold

Når hjemmesiden i sin helhed repræsenterer og understøtter de søgeord du ønsker at gå efter, vil det være meget nemmere at rangerer på Google / blive indekseret. 

Held og lykke med webshoppen!

Steffen Fonvig |

Steffen Fonvig | Stifter af Fonvig Group

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Palle,

Jeg tror stedet du skal ligge mest vægt på i starten er din Google My Business, og dine anmeldelser. Jeg kan se, at du blot har 1 anmeldelser på GMB, at du mangler flere informationer, billeder og ikke gør brug af deres nye "opslagsfunktion" som øger din primært lokale SEO. Du kan evt. kigge på min Google My Business. Jeg har også lavet et blogindlæg om hvordan du med 1 klik får anmeldelser fra dine kunder igennem Google.

Jeg kan eventuelt også lige ligge en video ind her i kommentaren hvor jeg viser alle er andre der kigger med hvad jeg snakker om:)

Vh. Oscar

Fra Rødovre
Tilmeldt 17. Aug 21
Indlæg ialt: 10
Fra  Mofa Hjemmesider Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Palle Frøhlich Hansen:

Hej, jeg har lavet en webshop hvor jeg sælger tegneserier www.comicclub.dk og nu vil jeg gerne seriøst i gang med SEO arbejdet, så jeg vil gerne lave en plan for hvilke SEO aktiviteter jeg skal lave for resten af 2021. Jeg vil jo gerne starte med de lavt hængende frugter, hvor jeg får mest SEO værdi på kortest mulig sigt, men jeg ved selfølgelilg godt at SEO er langsigtet. Jeg har oprettet en bruger på Morningscore.io for at kunne holde øje med webshoppens SEO udvikling. Men jeg er i tvivl om hvor jeg skal starte henne og i hvilken rækkefølge jeg skal prioritere de forskellige SEO aktiviteter, som f.eks. skrive blogindlæg med keywords, optimere sidens hastighed, tilføje flere interne links, rette H1 tags, billedtags, teknisk SEO etc.  Så mit spørgsmål er, hvor skal jeg starte henne og hvordan prioriterer jeg alle mine SEO aktiviteter.

Tusind tak for hjælpen.



Hej Palle, 

Lynhurtigt svar vil være at gennemgå disse ting og få styr på disses ting i følgende rækkefølge: 

1. Analyse af dit site, konkurrencesituationen & Søgeordsanalyse. 

2. On-page SEO (Alt du ændrer og optimerer på din egen side, lige fra hastighedsoptimering, til interne links, contents, alt tags osv., h1, url osv. osv. ) 

3. Off-Page SEO (Alt externt som forbedrer dine placeringer Primært link building, vær obs på kvalitet frem for kvantitet) 

Nu når du selv nævner lavthængende frugter så prøv at overveje at optimere for nogle flere longtail keywords, som kan være nemmere hurtigt at ranke godt på, men stadigvæk være super konverteringsvenlige besøgende du får ind den vej. 

De bedste hilsner. 





Side 1 ud af 1 (9 indlæg)