Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstartet mobil-medie, hvordan griber jeg det an?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Jeg har stiftet mobil-mediet MobilFan.dk, og er gået igang med at søge forskellige udlånsaftaler.
Det går rigtig godt med at få aftaler med selskaber i hus, da jeg har en historik som tidligere skribent, men jeg er begyndt at spekulere i, hvordan jeg skal gribe det videre an.

Lige nu er min vision, at den skal drives på anmeldelser som det første, og så almindelige nyheder derefter. Dog er jeg i tvivl om hvordan jeg skal skaffe læsere til, og hvad jeg skal gøre for at de bliver på sitet og besøger det efterfølgende.

Jeg har en Facebook-side også, hvor jeg er begyndt at betale for at få kliks, men er der mere jeg kan gøre? Google Ads er også sat op, og jeg afventer at den begynder at køre.

Hvordan vil I skaffe læsere til? Jeg er klar over at jeg skal have noget unikt, og det arbejder jeg også fuldt ud på, men derudover ved jeg ikke hvad jeg ellers lige kan gøre, eller om det bare er at skrive artikler, og lade tiden komme det til gode
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Indhold inhold og indhold

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 4. Oct 19
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at du skal tænkte på det som en helhed, hvor du tager alle de mest populære sociale medier i brug.

Indlæg og eventuelt videoer på Facebook og LinkedIn

Videoer på YouTube

Memes/Graphics og videoer på Instagram

Små korte teasere på TikTok

Sørg for at der er indhold på alle, men opfordrer også til at gå videre til MobilFan for at få flere oplysninger eller få konklusionerne.

Husk at minde alle om at de skal følge, like og dele.

Sørg for at poste regelmæssigt.

Endeligt kan se at alle der har succes med dette har måttet kæmpe et år eller to med meget få følgere, indtil snebolden pludselig begynder at rulle. Forskellen på dem og alle de andre som prøvede er typisk at alle de andre gav op undervejs.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)