Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min wordpress shop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Mar 21
Indlæg ialt: 20
Fra  billig-alarm.dk Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har spurgt om feedback før på min shop, men nu har jeg arbejdet videre på den i desktop versionen og mobil. Har nogen af Jer tid til at se både desktop og mobil versionen igennem, og komme med kommentarer? Tablet behøves ikke - den er ikke færdig endnu :)

Min side er : billig-alarm.dk

VH

Jesper

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du mangler stadigvæk en del sikkerhed på din hjemmeside. Især for en der sælger alarmer vil det være pinligt hvis du fik indbrudstyve på din hjemmeside ...

Albert

Fra Rødovre
Tilmeldt 17. Aug 21
Indlæg ialt: 10
Fra  Mofa Hjemmesider Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Min første indskydelse er at der sker VIRKELIGT meget på din forside, Det er nærmest uoverskueligt at gennemskue om jeg skal læse om 10% rabat til nye kunder, B2B aftale, noget med en App?, eller en kundeklub som åbenbart også giver 10% rabat.

Jeg har kun kigget fra desktop, og jeg tror virkeligt at du skal overveje: Less is more

Jeg har lavet en ret grundig guide omkring konverteringsoptimering hvor en af emnerne er "din forside" -
Du kan finde den her: Mofa.dk/konverteringsoptimering-forside/
Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Jeg brugte kun to minutter, men her er mine findings:

- Din cookie-consent bliver overgået af en pop-up omkring nyhedsbrev/10 % med det samme. 

- Din cookie-consent boks tillader ikke brugeren at afvise cookie, eller godkende enkelte elementer. Jeg er ikke ekspert på dette område, men jeg tror ikke den holder helt hvis man vil være "god" mod forbrugeren. Om loven er direkte enig eller uenig ved jeg faktisk ikke.

- Jeg er personligt stor fortaler for at man kan benytte Mobilepay på en webshop.

- Smid i kurv: Der sker ikke rigtigt noget? Jo antallet stiger, men hvorfor ikke spørge kunden om de er færdig eller ønsker at shoppe videre, evt. fremvise mer salg/krydssalg?

- Jeg kan ikke få din rabatkode på 10% til at virke i kurven på trods af jeg har valgt et produkt til 1.199 kroner.

- Pop-up med tilmelding til nyhedsbrev. Jeg er blevet fortalt at man skal skrive at brugeren kan afmelde sig igen. Eksempelvis har jeg dette stående på vores pop-ups:

"Din persondata vil blive behandlet som beskrevet i vores persondatapolitik. Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke og ændre dine indstillinger ved at klikke "Afmeld" i vores nyhedsmail eller skrive til *Email*".

Ellers er hjemmesiden ganske pæn, men der er fortsat en række ting jeg ville arbejde videre med.

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Tilmeldt 14. Sep 21
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa, ved ikke hvilken udbyder du bruger til at lave hjemmesiden. Men ville klart anbefale alle og enhver til at gøre brug af enten squarespace, wordpress, eller shopify.

Ift format af dit indhold, så synes jeg det er ærgeligt at din hjemmeside ikke fylder hele skærmen, derfor gør brug af enten squarespace, wordpress eller shopify, og få et super simpelt men flot design, som fylder din skærm og med korrekt format.

hvis du kunne bruge hjælp, vil jeg gerne gøre det gratis for dig.
Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Jeg bliver desværre en lille smule negativ, beklager på forhånd.

Har kigget en smule på dit SEO og lige nu står din butik på en mark hvor den nærmeste vej er 200 meter forud frem for at have en butik der ligger lige ved en vej med masser af biler der køre forbi.
Du bør arbejde med bla. dine tekster, mængde, H1/H2 osv. dine billede tekster samt linkbuildingen.
Google elsker dig ikke lige nu for de kan ikke finde ud af hvad du sælger.

Så er der ting som du skal tjekke igennem der ikke er i overensstemmelse med lovgivningen.

Nyhedsbreve tilmelding
Handelsbetingelser
Cookies

Osv osv...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jbninc,

Jeg kan se, at du ikke har en strategi når det kommer til indsamling af anmeldelser. Hverken på Google eller på Trustpilot. Jeg kan eventuelt også lige ligge en video ind her i kommentaren hvor jeg viser dig præcis hvad jeg mener, og hvordan jeg indsamler anmeldelser med 1 klik på Google. Bare sig til:

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)