Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Værdiforringelse og tilbagebetaling af fragt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis en webshop-kunde fortryder sit køb (han har betalt for en vare + fragt) og sender varen tilbage i så brugt stand, at den er blevet værdiløs, så får kunden ikke pengene for varen tilbage. Men hvad med den fragt, han har betalt for - skal eller skal han ikke have de penge tilbage?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det afhænger af om du i dine betingelser hr helt klart, at kunden betaler for retur (fra da han jøbbte) Sådan noget med vlærdiløs vil let føre til ballade (forbrugerombudsmand osv osv - men klart er er den brugt så den er værdiløs virkeligt så er det jo det du vil sige - regn bare med risiko for en mængde bøvl

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John Hannover. Vi fik ikke rigtig svar på vores spørgsmål, som ikke handlede om returfragt (det har vi gjort kunden opmærksom på i vores handelsbetingelser, at han selv skal betale i tilfælde af fortrydelse), men tak alligevel. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Aha - ja fragt frem skal han have tilbag

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

OK. Tak for svaret.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)