Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Penge tilbageholdt af PayPal

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 19
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg står I den problematik, af at PayPal har permanent nedlukket min PayPal virksomhedskonto og derved tilbageholder alt indestående i 180 dage.

Jeg har ikke fået en konkret grund for denne handling efter adskillige e-mails frem og tilbage udover, at jeg "angiveligt" har brudt deres regler, hvilket jeg slet ikke forstår.

Mit spørgsmål går på, om det virkeligt kan være lovligt for PayPal at låse mig ude af min virksomhedskonto hvor der står et 6-cifret beløb på? Jeg kan ikke overføre dem væk fra PayPal eller bruge dem på nogen som helst måder. De er fuldstændige låst, og der står jeg ikke får adgang til dem før om 180 dage. 

Desuden har jeg læst online, at mange oplever at PayPal simpelthen ALDRIG åbner op efter de 180 dage, og at man har oplevet at PayPal har taget alt indestående på kontoen.

Vil sætte pris på nogle tips her. Er der noget jeg kan gøre? Kan PayPal virkelig operere sådan her indenfor lovens rammer? Det virker meget skummelt, især fordi de ikke vil give en konkret grund til deres beslutning om at lukke kontoen.

Mange tak på forhånd for alle svar.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det vil fremgå af den aftale du har underskrevet - men nok ikke helt læst (det gør vi ofte ikke med lange tekster)

De 180 dage er for at sikre at alle klager kan være behandlet - og ja til at de ikke er lette af få fulde forklaringer fra - men sådan er det.
Om der ikke er klager, vil det normalt være frigivet efter de 180 dage

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Nov 19
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret.

Syntes umiddelbart, at det virker mærkeligt, at det er lovligt for dem at gøre dette, selvom det står i deres egne regler, ville jeg da mene at det ikke burde være lovligt i et land som Danmark.

Så der er ikke andet jeg kan gøre, end at vente og håbe at de giver mig pengene om 180 dage? Ikke specielt betrygende, eftersom jeg kan læse på deres Facebook, Trustpilot, Twitter, mv. at mange folk oplever at PayPal stadig ikke giver folk adgang til deres penge efter 180 dage :/ 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

det tror jeg ikke - det skyldes at de jo garanterer kunderne penge tilbage ved tvister - de ER købers man og ikke sælgers - og så længe der kan være udestående tvister låser de lovligt 
Du burde kunne få opklaret hvori din fejl består - som går at de anser det for nødvendigt at spærre din konto

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)