Jeg arbejder fuldtid og min årlig indkom før skat er ca 480.000 or. Jeg vil gerne start min egen virksomhed (webshop) ved siden af mit arbejd. Min forvented indkom for første år er ca 100.000-150.000. Jeg er i tvivl hvis Jeg skal opret en personlig virksomhed eller Aps. Også , hvilke Bank passer bedst hvis Jeg skal betale 5-10 faktura (euro) hver måneder til leverendør i Tyskland. På forhånd tak! Mvh Shaz |
Det med personlig virksomhed eller ApS er mist af alt risiko spørgsmål se fordele og ulemper her i skema mm http://johnhannover.blogspot.dk/2013/04/personlig-virksomhed-is-eller-starte-i.htmlbizstart:Hej Amino,
Jeg arbejder fuldtid og min årlig indkom før skat er ca 480.000 or. Jeg vil gerne start min egen virksomhed (webshop) ved siden af mit arbejd. Min forvented indkom for første år er ca 100.000-150.000. Jeg er i tvivl hvis Jeg skal opret en personlig virksomhed eller Aps.
Også , hvilke Bank passer bedst hvis Jeg skal betale 5-10 faktura (euro) hver måneder til leverendør i Tyskland.
På forhånd tak!
Mvh
Shaz
Det er ikke let at finde en bank idag- men start i egen bank i alle fald. Lunar kan være lidt besværlig da du ikke kan lave direkte betalinger til udland, men skal via ex transferwise - men det er bare at jage rundt - med en god fast indtægt som du bestemt har (og som du bør slå på) så burde det være en formsag af få bank

vh John Hannover