Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ERHVERVSKONTO HJÆLP

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 16. Jan 23
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hej
Vil lige høre dig om det er muligt at få tilknyttet en NemKonto til mypos
Har nemlig fået en erhvervskonto hos dem men min forespørgsel ved NemKonto et sendt videre til digitalstyreksen for udenlandske kontoer
Håber du vil svare mig
Mvh
Flemming
Tilmeldt 29. Nov 22
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også meget interesseret I at høre om der er nogen der har haft success med en udenlandsk erhvervskonto til et ApS. Feks myPOS?

Jeg har indtil videre fået afslag hos Danske Bank og Revolut (Revolut var som sådan ikke et afslag, men et tilbud en konto til 2100kr om måneden, da de mente der skulle advanced due diligence til).

Grunden til afslag er at min indkomst vil komme i gennem mine krypto-baserede smart contracts, som jeg vil hæve fra indimellem og veksle (Jeg bygger et Web3 spil). Der er ikke noget fusk over det, men de forstår det vist bare ikke helt.

Jeg leder med lys og lygte efter en anden udenlandsk bank, men synes ikke jeg kan se nogle gode muligheder.

Tilmeldt 24. Jan 23
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 01:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Crelde:

Jeg er også meget interesseret I at høre om der er nogen der har haft success med en udenlandsk erhvervskonto til et ApS. Feks myPOS?

Jeg har indtil videre fået afslag hos Danske Bank og Revolut (Revolut var som sådan ikke et afslag, men et tilbud en konto til 2100kr om måneden, da de mente der skulle advanced due diligence til).

Grunden til afslag er at min indkomst vil komme i gennem mine krypto-baserede smart contracts, som jeg vil hæve fra indimellem og veksle (Jeg bygger et Web3 spil). Der er ikke noget fusk over det, men de forstår det vist bare ikke helt.

Jeg leder med lys og lygte efter en anden udenlandsk bank, men synes ikke jeg kan se nogle gode muligheder.



Har du overvejet Lunar Bank? Mit indtryk er at de stadig er relativt fleksible i forhold til at tage nye erhvervskunder - også selv virksomheden er lidt speciel. Bl.a. kan man jo hos Lunar handle crypto valuta direkte så de burde vel have en vis forståelse for det tænker jeg. Så vidt jeg kan se kan man oprette en erhvervskonto for under kr. 3.000 om året. Det kan umiddelbart ikke gøres meget billigere andre steder.

/Mette
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette:
Bl.a. kan man jo hos Lunar handle crypto valuta
ja det kan man jo i alle fald bruge som argument hos dem, men forskellen er, at de netop i den samarbejdspartner (ejet af Lunar også) måske har total overblik netop over alle handler - giver alle indberetningtal for skat osv - ligesom alle køb og salg jo går ind og ud via Lunar kontoen mig bekendt. - Jeg MENER at huske, at de ellers siger nej til de som generelt har crypto som del af konceptet i erhverv

De er desværre ikke som jeg erfarer mere fleksible idag, og deres behandlingstid ligger pt op til 8 uger som de sidste eksempler jeg har set
Prisen 3900 kr om året - og husk der er ikke fradrag i regnskabet til skat for det beløb

Mener desværre også trådstarter skrev han havde nej fra dem

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)