Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ERHVERVSKONTO HJÆLP

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 42932
Cookie - John Hannover canceldatePublished Fra  John Hannover Skrevet 01-05-2021 kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal betale nogen for at få hjælp til at få "bank" så altid en 100% ren "no cure - no pay" løsning. Det er ofte de samme banker der arbejdes med (Lunar ofte med) men jeg har set mange betale for hjælp der ikke endte med at føre til en konto Samme med de tilbudsløsninger hvor man kan få 10% på første år hos (typiskl Lunar . men også Nykredit) for det er ikke = garanti for at man får ja - blot at HVIS man går, så får man den hyggelige startrabat - så vil man betale for et tilbydsite ud fra rabat på bank, så få OK fra banken først

vh John Hannover

Fra Brørup
Tilmeldt 4. Jan 20
Indlæg ialt: 20
Ole Kristiansen canceldatePublished Fra  Startup Consulting Skrevet 01-05-2021 kl. 11:25

Hej John,

Problemet med no cure - no pay-løsning er, at flere undlader at betale i sidste ende.

Har en masse inkassosager kørende efter at have kørt samme princip i starten, men det er jeg så holdt op med at gøre, da det blev en underskudsforretning. Kender heller ingen efterhånden andre rådgivere, der tilbyder det længere.

Nej, ingen rådgiver kan give 100% garanti, det er kun bankerne, der kan det. Men med professionel hjælp, øger man ens chancer betragteligt, især nu i en bankbranche, der er præget af hvidvaskloven og en pandemi, der gør bankrådgiverne endnu mere kræsne. Vi rådgivere kender branchen godt og jeg interviewer altid kunderne først for at finde ud af om der egentlig er chance for at de kan få en erhvervskonto. Hvis jeg kan se, at de skjuler noget eller direkte gør noget ulovligt, så modtages de ikke som kunder (de fleste kontakter ikke mig igen selv, når de er blevet opdaget.
Dem, der ikke har en chance, får besked på det og modtages ikke som kunder.

Mvh.
Ole Kristiansen

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 1900
Pythonrap Skrevet 01-05-2021 kl. 16:22

Det er jo ikke den eneste, John.

Jeg har en kunde, der har haft forretning i 35 år. Skylder ikke en krone, hverken privat eller firma.

Pludselig sagde banken erhvervskonti op!!. Der modtages også mange kontanter hver dag.

Skal man acceptere det efter 35 år, hvor der er brugt energi på en kæmpestor kundekreds. (Det er et enkeltmandsfirma, KÆMPE FEJL). Så må de gå konkurs så tages ALT, der er betalt, fra dem.

Jeg læste den anden dag, at bankerne har for stort indlån og nu råder kunderne til at investerer i det bankerne finder rigtigt. Så kommer nok snart "Sikke en fest-2". Renteswap osv.

Cookie - John Hannover:
Som jeg husker i hovedet er max 8000 kr cash uden digital anmeldelse - og MED anmeldelse digitalt af betalingen - 50.000 kr.  Overtrædelse husker jeg som min 10.000 kr / 25% af beløbet over 50.000

Ja, det er vist korrekt. Men leverandørerne er med og får aconto hver dag, på beløb lavere. De er jo heller ikke interesseret i at miste en rigtig god kunde.

Cookie - John Hannover:
Kendte jeg en der gjorde det - ville jeg holde 100% tyst med det på internettet hvor skat og andre følger med også.

Jeg vil sige, at jeg har ikke nævnt navne eller andet. Og om så jeg får neglene rykket af, så blinker jeg ikke en gang.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 294
Klaus Folmann canceldatePublished Fra  Andelsbolig.nu Skrevet 02-05-2021 kl. 10:10

når du sender til skat, så send til "raadgiver@skat.dk" så får du automatisk kvittering for modtaget mail, og den har et sagsnummer. Print den og gem den.

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 42932
Cookie - John Hannover canceldatePublished Fra  John Hannover Skrevet 02-05-2021 kl. 10:51
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

Klaus Folmann:

når du sender til skat, så send til "raadgiver@skat.dk" så får du automatisk kvittering for modtaget mail, og den har et sagsnummer. Print den og gem den.

endnu bedre - skrive som indlogget under kommunikation vil jeg sige - men i alle fald - alt skriftligt. 

vh John Hannover

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
Læs mere