Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min webshop

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

En website*, og det gælder også en WordPress-løsning, kræver næsten daglig vedligeholdelse. Det er derfor jeg tilbyder folk at hoste hos mig (læs: Azehosting - tror også du hoster, de facto). så holder jeg websitet opdateret hver dag.

Jamen du har faktisk forudsætningen til at løse CSP og X-frame: Ansvaret er dit – din udbyder vasker sine hænder i uskyld - Computernørden (computernoerden.dk). Tænker at jeg nok skal skrive et indlæg om DNSSEC også.

Og hvad jeg tænker fra et brugersynspunkt - det ved jeg ikke. Jeg er ikke stærk på det område, så der vil jeg allerhelst undlade min kommentar. Der vil jeg anbefale at ringe til Jens Gammelgaard fra Kozmonaut i Esbjerg: 51631732.

Albert

*Jep, eN website, sådan hedder det her i Vestjylland

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart et rigtig fint site du har fået lavet! Det bliver lige kort herfra:

Jeg havde rykket opsætningsvejledningerne væk fra menuen, samt bloggen. Opsætningsvejledningen som jeg kunne forestille mig bliver en video kan du med fordel tilføje til din produktbeskrivelse for det enkelte produkt. På den måde kan du ud over at bruge det i forhold til den generelle opsætning også bruge det for at vise hvor nemt det er for kunden at opsætte produktet og komme i gang.

Bloggen bør flyttes fra menuen, da det primære formål for folk med 99% sikkerhed ikke er, at læse dine blogindlæg - det er for at købe en alarm. Hvis det er fordi du ønsker at de skal læse specifikke indlæg, så bør du hellere fastgøre det specifikke indlæg i bunden af din forside. Din blog bliver i størstedelen af tilfældene udelukkende brugt som landingssider fra relevante søgeord - ihvertfald optimalt set.

Jeg mangler lidt USPer på siden. Jeg forstår i sælger alarmer og udfra dit domæne navn er det billige alarmer, men hvad kan de helt præcist og hvordan skiller i jer ud fra andre?

Tilmeldt 30. Mar 21
Indlæg ialt: 20
Fra  billig-alarm.dk Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Blomse,

Tak for dit feedback!

Ja, jeg tænker du har en pointe i at bloggen og opsætningsvejledningerne måske godt kunne fjernes fra hovedmenuen. Og ja, jeg har som sådan ikke de store planer om nogen egentlig læser min blog - det er forhåbentlig "bare" en god landingsside.

Du har ret i manglende UPS'er. Dér halter den lidt, kan jeg godt se nu. Det vil jeg arbejde mere indgående med.

VH
Jesper
Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Albert

Du kommenterer altid på sikkerhed/hacking osv, og du er ofte ret skeptisk overfor Wordpress/Woocommerce shops. 

Hvad er din mening om "selvstændige" platforme som f.eks. Dandomains webshop

Er man ude over alvorlige sikkerhedsrisici hvis man vælger dem istedet for at lave sin eget Wordpress side?? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej min ven.

Lille tip: man SKAL kunne trykke på jeres telefonnummer:)

Vh. Oscar

[Signaturlink udenfor signatur fjernet af moderator]

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)