Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken betalingsløsning er bedst for mindre webshop?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ikke nævne min nuværende betalingskortindløser, men jeg kan sige, at de beholder relativt mange procenter og pengene kommer først over på min konto efter en del dage..., emn mest af alt er layoutet ikke ideelt synes jeg - de bokse hvor man skriver navn og kreditkort nr. - synes jeg ikke er optimale designmæssig, og det tror jeg kan gå ud over troværdigheden - så jeg overvejer en ny løsning så her er nogle spørgsmål:

-Er DIBs blevet købt af Nets? jeg har altid syntes at når jeg har været inde og købe på webshops med DIBs, så har de et mgt. lækkert/solidt/troværdigt betalings layout, når man udfylder navn, og kreditkort osv.  -men er de lukket eller hvad?

-Min shop har hverken E mærke eller er med på Trustpilot - så jeg tror et genkendeligt betalingsmodul ved købets afslutning, vil tilføre troværdighed/flere gennemførte salg- Hvad er det pt mest genkendelige/troværdige betalings-layout? (hvis man kan tale om dette) - blandt de mindre/billige løsninger? - jeg har ikke råd til den vilde forkromede løsning. 

Tilmeldt 9. Mar 21
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil klart anbefale PensoPay. Hos dem kan du vælge at betale pr. transaktion eller en fast månedlig pris. Vi bruger det og det fungerer bare. Vi har tidligere brugt Bambora. Det kan ikke anbefales. Her betaler man en fast månedlig pris og de har ikke helt styr på teknikken.

UnikPlakat.dk | Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet. Vi laver alt selv.

Tilmeldt 27. Mar 21
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej J

Du skriver ikke noget om, hvad du sælger. Sælger du høj risiko produkter, kan det være årsagen til, at din nuværende indløser tilbageholder x% i et stykke tid for at imødegå tab.

DIBS er blevet gift med Nets, men det er længe siden.

Er din omsætning mindre end DKK 250.000 pr. år, kan det ikke betale sig at have en aftale med Nets omkring dankort, idet Nets beregner sig et årlig abonnement.

Jeg kan hjælpe med en aftale, hvor du kan tage imod alle former for Visa og MasterCard. Hurtig udbetaling og lave kort gebyr.

Hvis jeg kender din omsætning og antal transaktioner, kan jeg hurtig beregne et godt tilbud til dig.

Mvh
Svend Erik Andersen
eBag Solutions
Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kigge på QuickPay. Der kan du starte med deres pakke nr. 1, hvor du betaler 5 kr. pr. ordre. Hvis du så på et tidpunkt, har brug for at skifte, så har det nogle andre billige abbonmenter.

 

Tilmeldt 28. Nov 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan også varmt anbefale QuickPay.

Ved blot lidt flere betalinger kan deres standard abonnement til 49 pr. måned hurtigt svare sig, da prisen pr. transaktion falder til 1 kr.

Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender I nogle sites som bruger Quickpay? Så vil jeg gerne se et eksempel. 

(Jeg har været inde og se Pensopay) 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Dec 20
Indlæg ialt: 19
Fra  DuelHost ApS Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hejsa

Vi bruger QucikPay hos DuelHost. Har aldrig oplevet nogen form for problemer, og deres kundeservice er venlige og svarer hurtigt + en meget konkurrencedygtig prisstruktur, så thumbs up her fra. Tag gerne et kig på vores side.

Af mere prominente kunder i deres portefølje findes blandt andet Shaping New Tomorrow, Mofibo, Interflora, Stylepit og Full Rate (quickpay.net/dk/customers)

Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ps hvor hurtigt udbetaler QuickPay? 

(kan se Pensopay udbetaler efter max 2 dage)

Tilmeldt 27. Mar 21
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er indløseren, der udbetaler.

 

QuickPay og PensoPay er ikke indløser.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)