Vi har en større del af små ordrer(lav avance med mange små varer i). Pt. har vi styring af alle disse ordrer i webshoppen. Når restvarer kommer hjem scannes alt ind, og webshoppen ændrer automatisk status til "klar til at pakning" - fra tidligere status "bestilt hos leverandør.
Der er nu planer om skift af shopsystem, og i den forbindelse overvejer jeg at flytte styring af ordrer samt restordrer ind i et eksternt system - dvs. ud af shoppen og ind i et lagerstyring/ordrestyringsystem.
Jeg tænker restordrer m.v. må være en rimelig almindelig efterspørgsel?
Hvad er din virksomheds krav til et sådan system? Skal det være on-premise? Skal det være i skyen? Skal det kunne integrere til fx et Customer Relationship Management system? Skal kunderne også kunne logge ind i systemet med henblik på, at rette data eller andet? Skal det kunne håndtere mange samtidige brugere? Og hvor brugervenligt skal systemet være?
Med venlig hilsen Peter Flemming Teunissen Sjølin
Med venlig hilsen Peter Flemming Teunissen Sjølin (petersjoelin.com)