Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revolut

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2113
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen, der har prøvet:

Kunder betaler til firmakonto, men de kan ikke ses via app?

Jeg har lige fået email fra 2 kunder, der i december 2020 har kvitteringer på betalinger, men beløbene er ikke på min konto?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 11:31

Hvis kunderne betaler via mobilepay kan denne ikke slettes efterfølgende, betaler de via netbank kan betalingen slettes efterfølgende. Men det er måske ikke dit problem.

Du skal få kopi af betalingerne fra dine kunder, og så skal du konfrontere dit bank med de manglende indgange af betalinger. Banken skal vende tilbage med et svar til dig. Skulle du mod forventning ikke få svar fra banken, så kontakt bankens revision, så sker der noget.

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47174
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:07

Kunderne kan ikke som anden foreslog have MP betalt til revolut da denne ikke er er tilknyttet mig bekendt, så de må jo have betalt ved bankoverførsel

Enig i, at du så må bede om kundernes dokumentation der viser klart dato, beløb og konto detaljer for overførslen - som de jo også er interesserede i, for at bevise de HAR betalt. De skal jo så også checke, at beløbet ikke er gået retur af den ene eller anden grundt

Så er der kun at kontakte Revolut og kræve de omg svarer på, hvor beløbet er gået hen. Jeg har ikke hørt nogen der ikke fik pengene ind men mange andre revolut problemer, og desværre mest, kommunikation, når det er mest nødvendigt - så svigter den. Klage over banken er jo nok til det baltiske lands finansmyndighed, og det er jo ikke helt så let som i DK

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)