Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ure leverandør

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Mar 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino vi søger nogle danske eller europæriske ure leverandør det må også gerne være udefra Europa så længe de kan vise at de er troværdige

Tak for hjælpen på forhånd 

Mvh. Mohamed Hussein

Fra København
Tilmeldt 26. Feb 19
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mohamed

Jeg har før solgt ure via Alibaba. Find blot en wholesale dernede, og så kan du skrive med dem. Du kan få designet et ur helt som det passer dig - ned til omkring 5.000 pr. ordrer.

Mvh Martin

Jeg anbefaler VPN fra PrivacySharks.

Tilmeldt 1. Mar 21
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
watchimport.eu er en tysk leverandør der har lidt forskelligt. De tilbyder også dropshipping mod et lille gebyr.

Billigtlaan.dk · Sammenlign priser på lån · Erhvervslån uden om banken.

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er et ret stort dækningsbidrag på ure, så længe det er ens eget brand. Det er bl.a. derfor du også ser sådan nogen som DitUr er begyndt at have langt større fokus på produktionen af egne ure, samt egne smykker - det er for dem nu det som fylder allermest i deres salg. Jeg ville derfor råde dig til at holde dig fra dropshipping og starte dit eget brand i stedet. Det øger dækningsbidraget, og gør at du har råd til at betale mere per kunde. 

Det behøver ikke at være noget fancy, men handler i stedet om rigtig branding og positionering. Et Skagen ur er produceret samme sted og i samme kvalitet som de billige Bilka ure du kan købe. Man ser ofte i den her branche at dækningsbidraget er langt større på billige ure end de er på dyre ure. Så gå hellere direkte til producenten fra udlandet og få købt en god serie hjem i eget brand - det er der hvor der er penge at hente.

Tilmeldt 16. Jul 22
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Blomse

Kan du evt hjælp med et leverandør som du skrev om. har plan om at starte mit eget brand, men jeg ved ikke hvor jeg kan starte hen.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)