Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhedskonto

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 18
Fra  Q-Stone Consulting Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Vi skal til at starte op et ApS, og såvidt jeg kan læse mig til, kræver det en virksomhedsbankkonto, og ikke blot en personlig konto som jeg kan nøjes med i mit persolige enkeltmandsvirksomhed. Jeg har også hørt at det er et godt løft opad i prisniveauet på virksomhedsbankkonto...

Har I nogle erfaringer med hvilke banker som er bedre end andre for os nyopstartede uden de store økonomiske muskler?

Vi vil sette stor pris på al input vi kan få. Tak :-)

Bedste hilsner,

Øystein

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du må jo slet ikke blande privatøkonomi og ApS - fik du penge ind privat ville det være ulovligt aktionærlån og give + 100% skat

Dit spørgsmål er dagligt oppe mange gange i mange facebooksider, og svarene er ubrugelige, dels fordi mange svarer hvad de gave for 1 år eller 5 siden OG nogle får rabat grundet gode kontakter og forhold og engagement i banken

Du skal starte i egen bank, da de oftest vil have det personlige med, og være forberedt på en masse dokumentation - læs evt https://johnhannover.blogspot.dk/2018/01/lidt-om-bankers-priser.html 

Ud over omk til bank, så husk også at arbejdsskadeforsikring er lovpligt for dir uanset løn og omsætning - bod 5000 for at mangle + beløb til forsikringskasse - så hent også priser på det rundt omkring

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Ballerup
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 18
Fra  Q-Stone Consulting Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svar. Det er altid en fornøjelse at række ud til jer med-Aminoer her inde :-)

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Øystein,

Det er altid en god start at spørge egen bank for at høre hvad der pris vil være for en konto. Og hvis det er helt urimelige så kan man forhøre sig hos andre banker, men der vil de nok også gerne have at du rykker alt dit private med over. 

Det som jeg oplever af priser for erhvervskontoer svinger fra 2000-4800 i oprettelse henholdsvis 99,- i måneden eller 175-250 i kvartalet.

Med venlig hilsen
Mathias

Fra København
Tilmeldt 26. Feb 19
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Øystein

Jeg har Danske Bank og det kan anbefales. Det koster vidst 100kr/året så det er lige til at overskue...

Mvb Martin

Jeg anbefaler VPN fra PrivacySharks.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)