Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ansøgning om kompensation (særlige omstændigheder)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Dec 13
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg står i en lidt træls situation angående ansøgning om kompensation for min enkeltmandsvirksomhed i den globale nedlukning (9. december 2020 til 28. februar 2021) Min omsætning i denne periode=79.000 dkk.

Da jeg startede min virksomhed i 2. Januar 2020 er min referenceperiode: (7. januar 2020 til 29. februar 2020) I denne periode var min omsætning kun på 64.000

Dette skyldes at jeg først launchede d. 14 februar, og derfor ikke kunne nå at kulminere en stor omsætning. 

Hvis jeg krydser feltet i ansøgning om kompensation "Særlige omstændigheder" ændres referenceperioden til 7. januar 2020 til 7. april 2020. Her var min omsætning på over 300.000, fordi forretningen for alvor var gået i gang, og først senere hen bliver meget hårdt ramt af nedlukning. 

Mit spørgsmål er således: Har jeg på grund af min sene start (Launch 14. februar) ret til særlige omstændigheder?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Piratos:
Mit spørgsmål er således: Har jeg på grund af min sene start (Launch 14. februar) ret til særlige omstændigheder?

Jeg ville prøve muligheden. I en af vejledningerne har jeg på et tidspunkt set "ekstraordinær vækst" angivet som et eksempel på særlig omstændighed. Men der er indbygget en stort element af skøn i dette - for hvornår er en vækst ekstraordinær?  Men prøv det.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)