Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

International NGO / non-profit

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Viby J
Tilmeldt 25. Jan 21
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har søgt og søgt og kan ikke helt finde rundt i det med oprettelse af en international organisation. Organisationen skal være hjemmeboende i Danmark.

Det skal være en non-profit organisation.

Håber der sidder nogen med noget viden på det område.

Hilsen

Pernille

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som om du leder efter en forening som skal registreres med en bestyrelse og uden indtjening som formål. SÅ først skal du finde medlemmer og bestyrelse og få lavet vedtægter, hvor du måske kan skæve til andre non profit foreninger

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Viby J
Tilmeldt 25. Jan 21
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været med til at oprette to danske støtteforeninger, så den proces kender jeg. 

Jeg læser din kommentar som det er fuldstændig det samme, altså ingen forskel om det er en international eller national forening? 

Tilmeldt 22. Dec 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 04:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille

Ville bare høre om du fandt nogle gode løsninger og hvad dit projekt gik ud på? 

Mvh

Kim 

Fra Viby J
Tilmeldt 25. Jan 21
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Processen har været gået i ståmed vores projekt, nu er den heldigvis på vej på banen igen.

Vi er to der skal stå for projektet og vil meget gerne oprette en organisation (evt. bare den støtteforeningen vi har i forvejen). Problemet er jo det er en demokratisk forening - er glad for demokrati, men lige med dette projekt, så vil vi gerne være de styrenede krafter hele vejen. 

Vi har kigget lidt hvordan andre har organiseret sig - så vi søger lidt sparring til processen......

Er der nogen herinde  - vores projekt er nytænkende indenfor handicapidræt - der kunne fristet til at hjælpe os afsted på en spændende rejse.

 

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)