Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vitae - social media/bitcoin MLM - bare endnu en MLM virksomhed??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Barcelona
Tilmeldt 12. Apr 13
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der hat studeret/arbejdet med Vitae World som for mig bare ser ud som endnu et MLM firma. Min hustru er blevet overbevist om at det er super godt fra en god veninde.

Jeg har selv i 12-18 måneder for mange år siden selv afprøvet MLM med firmaet Quorum tilbage i 90erne og fik sparket 3-4 andre i gang, men endte bare med at have mistet en masse tid/penge og mistede næsten nogen venskaber - så jeg holder mig langt fra alt der lugter af MLM da jeg har en god og sund virksomhed på 24. år

Fra hvad min hustru og veninden har fortalt genkender jeg mange ting fra min tid og har brugt en times tid  på via internettet at studere Vitae og deres founder Michael Weber og er ikke begejstret. Min hustru upline (hun har lige betalt 560 euro og er startet som ikke særlig aktiv) siger det er NU man skal med på vognen da nyt. Men som jeg ser det er det bare endnu en MLM og endda en som har været på banen i mere end 3 år.

Hverveinfo f.eks. her: 

https://www.vitaeworld.info/

På forhånd tak alle - spændt på om nogen har erfaring hermed og hvis ja - hvor længe og tid brugt og penge brugt og bottom line - hvor meget tjent på xx måneder/år.

Arne Bertelsen Connect IT opkøber brugt hardware/restpartier i mængder >50 stk • Vejle • Hamburg • Barcelona • ab@connectit.dk • Mobiler: +34 667 307 798 whatsapp samt +45 4033 3242/+49 173 606 8383

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Første indtrykket ved klik på dit link er ikke positivt  -  Malwarebytes skriger omg op om trojan i sitet og advarer meget mod at forsætte

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Barcelona
Tilmeldt 12. Apr 13
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak John - kunne jo bekræfte mine bange anelser - god dag til dig..

Arne Bertelsen Connect IT opkøber brugt hardware/restpartier i mængder >50 stk • Vejle • Hamburg • Barcelona • ab@connectit.dk • Mobiler: +34 667 307 798 whatsapp samt +45 4033 3242/+49 173 606 8383

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)