Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den Gratis Yoast SEO plugin

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra aarhus
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 132
Fra  Middleeast.dk Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej vil gerne høre om man kan ramme grøn i den gratis Yoast SEO eller skal man køb pro .Har prøvet nu i flere dage men keyword viser kun orange .

tak

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan godt lave "grøn" i den gratis version. Yoast fortæller hvad det er der er forkert.

2 webshops med Printerpatroner - Strømper - Disneyland Paris tilbud - Ja, en fin blanding :-)

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan man godt.

Tilmeldt 29. Oct 20
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Man kan sagtens ramme grøn i den gratis version af Yoast SEO. Under området, hvor du indsætter title tag og meta beskrivelse, bør der være en liste af ting, som du kan gøre for at den bliver grøn. Listen er også inddelt i farver: Dem, der er grønne, har du allerede styr på; dem der er orange eller røde, bør du se på.
Fra København S
Tilmeldt 13. Mar 20
Indlæg ialt: 13
Fra  Webcove i/s Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kan du sagtens. Men husk, Yoast fungerer ikke altid optimalt med de forskellige pagebuilders. Jeg bruger elementor, og det er ikke altid at Yoast fanger opbygningen af hjemmesiden - f.eks. har jeg altid haft rødt på interne og eksterne links (den kan ikke registrere, at jeg har links, selvom jeg har det) 

Fra Randers
Tilmeldt 5. May 15
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du sagtens ja! 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 16. Oct 20
Indlæg ialt: 8
Fra  e-vitamin Group Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens få dit indhold "grønt" med Yoast, bare følg rådene der fremkommer. Jeg bygger selv i Elementor, og kan ikke forstå, at @Andeas101 har problemer med det.

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke i alle tilfælde at Yoast og Elementor ikke er på bølgelængde med hinanden, men har set det ske ...

Fra København S
Tilmeldt 13. Mar 20
Indlæg ialt: 13
Fra  Webcove i/s Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Allan Kent:

Du kan sagtens få dit indhold "grønt" med Yoast, bare følg rådene der fremkommer. Jeg bygger selv i Elementor, og kan ikke forstå, at @Andeas101 har problemer med det.

Du har nok været heldig - eller mig der er uheldig. 

Jeg har selv været i kontakt med både Yoast og Elementor, og de erkendte, at der kunne opstå fejl, når Yoast skulle give feedback på ens side. Så den er god nok.

Evt. Læs her: WordPress. org/ support/topic/yoast-not-detecting-internal- links/

Men det er noget de hele tiden prøver at forbedre - f.eks. Her den anden dag var der også en opdatering til Yoast, som skulle forbedre sammenspillet mellem Yoast og Elementor. 

Tilmeldt 18. Dec 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen

Som opfølgning på emnet, hvor vigtigt er det rent faktisk at have de minimum 300 ord per side som Yoast anbefaler?
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)