Hej vil gerne høre om man kan ramme grøn i den gratis Yoast SEO eller skal man køb pro .Har prøvet nu i flere dage men keyword viser kun orange . tak |
Du kan godt lave "grøn" i den gratis version. Yoast fortæller hvad det er der er forkert.
Hej vil gerne høre om man kan ramme grøn i den gratis Yoast SEO eller skal man køb pro .Har prøvet nu i flere dage men keyword viser kun orange . tak |
Du kan godt lave "grøn" i den gratis version. Yoast fortæller hvad det er der er forkert. |
2 webshops med Printerpatroner - Strømper - Disneyland Paris tilbud - Ja, en fin blanding :-)
Det kan man godt. |
|
Ja det kan du sagtens. Men husk, Yoast fungerer ikke altid optimalt med de forskellige pagebuilders. Jeg bruger elementor, og det er ikke altid at Yoast fanger opbygningen af hjemmesiden - f.eks. har jeg altid haft rødt på interne og eksterne links (den kan ikke registrere, at jeg har links, selvom jeg har det) |
Du kan sagtens få dit indhold "grønt" med Yoast, bare følg rådene der fremkommer. Jeg bygger selv i Elementor, og kan ikke forstå, at @Andeas101 har problemer med det. |
Det er ikke i alle tilfælde at Yoast og Elementor ikke er på bølgelængde med hinanden, men har set det ske ... |
Du har nok været heldig - eller mig der er uheldig. Jeg har selv været i kontakt med både Yoast og Elementor, og de erkendte, at der kunne opstå fejl, når Yoast skulle give feedback på ens side. Så den er god nok. Evt. Læs her: WordPress. org/ support/topic/yoast-not-detecting-internal- links/ Men det er noget de hele tiden prøver at forbedre - f.eks. Her den anden dag var der også en opdatering til Yoast, som skulle forbedre sammenspillet mellem Yoast og Elementor. |
Som opfølgning på emnet, hvor vigtigt er det rent faktisk at have de minimum 300 ord per side som Yoast anbefaler? |