Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med Købeloven

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 13. Jul 19
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicheweb - Jeg er meget principfast, da jeg ikke mener jeg gjort noget forkert. Det er også fordi det er en gruppe af 3 mænd, som har købt en af den slags parfume hver, og parfumen er rimelig dyr. 1000 kr.+

Grunden til jeg er principfast er fordi de 297 andre ikke har klaget, og så vælger 3 der kender hinanden og klage. Jeg kunne bedre forstå det, hvis det var 3 individuelle mennesker.

lmikkel - Den eneste ændring som har været på parfumen de sidste 5 år er en billedeændring i sidste måned, og på min side kan man se det er det gamle billede, dermed vidste de hvilken flaske de fik.

- Men tak for svarene, jeg vælger og løse det og komme videre

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis kunden mener, at produktet er fake, eller der er en fejl, skal denne jo rette henvendelse til brandet, såfremt du oplyser, at alt er som det skal være. 

Så kan kunden jo direkte fra dette få ovenstående bekræftet, og dermed er sagen lukket.

Selvfølgelig såfremt, at det produkt, der er afbilledet på din webshop, stemmer over ens med det produkt, som der er leveret.

At ovenstående næppe giver en glad kunde på nogen måde, det er så en anden sag. Og her kan du vælge mellem det principielle eller en glad kunde :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Hvis kunden mener, at produktet er fake, eller der er en fejl, skal denne jo rette henvendelse til brandet, såfremt du oplyser, at alt er som det skal være.
er du købelovens regler - hvis du køber et produkt der er fake/kopi/snyd - så skal du som privat køber henvende dig til brand owner af det originale, for at skabe bevis for, at det ikke er OK? Tja - måske - men omvendt må der også være andre formodingsregler der kan anvendes hvis ting der leveres virker helt galt

Dertil kommer at trådstarter jo selv har bedt om penge retur for alt leveret, i det det slet ikke svarer til produkt der normalt sælgers under det brandname

Jeg ville ikke køre den et skridt længere end penge retur

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Fashion-Seller:
Hvis kunden mener, at produktet er fake, eller der er en fejl, skal denne jo rette henvendelse til brandet, såfremt du oplyser, at alt er som det skal være.
er du købelovens regler - hvis du køber et produkt der er fake/kopi/snyd - så skal du som privat køber henvende dig til brand owner af det originale, for at skabe bevis for, at det ikke er OK? Tja - måske - men omvendt må der også være andre formodingsregler der kan anvendes hvis ting der leveres virker helt galt

Dertil kommer at trådstarter jo selv har bedt om penge retur for alt leveret, i det det slet ikke svarer til produkt der normalt sælgers under det brandname

Jeg ville ikke køre den et skridt længere end penge retur

Såfremt det trådstarter skriver er korrekt, nemlig at der er ændret formular i duften, hvilket er helt normalt, at dette sker, således de løbende opdateres, så er der hverken tale om fake, fejl eller snyd, men blot at A&F - Abercrombie&Fitch - har ændret en duftformular. 

Og så har jeg svært ved at se, hvor i købeloven, at der skulle være sket en overtrædelse. Og alt reklamation over det nye produkt, må i det tilfælde, skulle sendes til brandet og ikke en forhandler. 

Den lette løsning er at tage produkterne retur, og derefter have en kunde, som føler denne har fået en god service, om end jeg samtidig vil sætte spørgsmålstegn ved, om kunden vender retur, da denne jo har opfattelsen af, at der er noget galt i den pågældende butik :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)