Nicheweb - Jeg er meget principfast, da jeg ikke mener jeg gjort noget forkert. Det er også fordi det er en gruppe af 3 mænd, som har købt en af den slags parfume hver, og parfumen er rimelig dyr. 1000 kr.+ Grunden til jeg er principfast er fordi de 297 andre ikke har klaget, og så vælger 3 der kender hinanden og klage. Jeg kunne bedre forstå det, hvis det var 3 individuelle mennesker. |
Hvis kunden mener, at produktet er fake, eller der er en fejl, skal denne jo rette henvendelse til brandet, såfremt du oplyser, at alt er som det skal være.
Så kan kunden jo direkte fra dette få ovenstående bekræftet, og dermed er sagen lukket.
Selvfølgelig såfremt, at det produkt, der er afbilledet på din webshop, stemmer over ens med det produkt, som der er leveret.
At ovenstående næppe giver en glad kunde på nogen måde, det er så en anden sag. Og her kan du vælge mellem det principielle eller en glad kunde :)