Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal man registrere moms, hvis man bruger en platform som Fiverr?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Oct 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 01:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 😊 

Jeg vil høre om der er nogle der ved om man skal cvr registreres og betale moms, hvis man vil online undervise personer i udlandet, og man ikke overstiger de 50.000 kr? Jeg gider nemlig ikke starte et en mands firma op for bare at undervise et par personer om måneden.

Hvis man skal registrere moms, vil det så være muligt at køre sin undervisning gennem en platform som Fiverr? Kan jeg så slippe for at registrere moms, hvis de er min arbejdsgiver?

Tilmeldt 14. Jun 17
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 04:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke overstiger 50.000 så nej

Tilmeldt 14. Jun 17
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 04:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hbis du overstiger så ja og nej de kan ikke sættes som arbejdsgiver så der er som idgangspunkt ingen vej uden om hvis du tjener mere end 50.000

Tilmeldt 2. Oct 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar 😊

Gælder de 50.000 kr. Også når det er salg af elektroniske tjenesteydelser (fjernundervisning) til privat personer i og uden for EU

Jeg har været inde og læse på one-stop moms, og der er trådt en ny regel i kraft i 2019, hvor man kan registrere moms efter de danske regler, men jeg har lidt svært ved at se om der skal betales moms ved 1.kr eller hvis man overstiger de 50.000 kr. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Int.Web:
ingen vej uden om hvis du tjener mere end 50.000

Med hensyn til moms reg. er der tale om en omsætning på 50.000 DKK  og ikke en fortjeneste!

Tilmeldt 2. Oct 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres svar 🙂

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)