Hej Aminoer Jeg arbejder med https://eventpakker.dk som tilbyder underholdning til fest, strip & events i hele danmark. Vi oplever en stigning i trafik og nu kunne vi godt tænke os at opnå en endnu større konverteringsrate. Synes jeg har været det meste igennem, men er der noget jeg har overset? Tak på forhånd! |
Jeg ved ingenting om udseende, men jeg ved en hel masse om sikkerhed. Jeg vil stærkt anbefale at du får en bedre sikkerhed på din hjemmeside. Det er ikke meningen at jeg skal kunne se at du logger på din backend med brugeren "Eventpakker". Desuden har du ikke opdateret din Yoast-plugin, du kører med version 14.4.1, Der er lige i dag (eller i går) kommet version 15.0, men der har været nyere versioner i et stykke tid.
Du kører din e-mail via Googles G-suite, men har ikke oprettet et SPF-record. Det betyder at e-mail fra domænet eventpakker.dk risikerer at havne i spam, især når du sender mail til youSee-adresser. Desuden kan din mail nemt blive misbrugt.
Disse tre sikkerhedshuller er synlige uden at lave en hackertest. Når der er sikkerhedshuller som disse, så er der med garanti flere huller som ville blive afsløret i en hackertest.
Mit råd: få skærpet sikkerheden, hvis du ikke vil risikere at din hjemmeside bliver hacket.
Albert