Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside til event bureau

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 80
Fra  AnalyzeMe Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer Cool

Jeg arbejder med https://eventpakker.dk som tilbyder underholdning til fest, strip & events i hele danmark.

Vi oplever en stigning i trafik og nu kunne vi godt tænke os at opnå en endnu større konverteringsrate.

Synes jeg har været det meste igennem, men er der noget jeg har overset?

Håber i alle kan komme med ris og ros eller ideer til, hvordan vi i fremtiden kan forbedre vores konverteringsrate.? Big Smile

Tak på forhånd!

Dannie / [Signaturlink udenfor signatur fjernet af moderator]

Har du prøvet SEO Insight gratis Dansk SEO værktøj, ellers gør som 25.000 andre

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ingenting om udseende, men jeg ved en hel masse om sikkerhed. Jeg vil stærkt anbefale at du får en bedre sikkerhed på din hjemmeside. Det er ikke meningen at jeg skal kunne se at du logger på din backend med brugeren "Eventpakker". Desuden har du ikke opdateret din Yoast-plugin, du kører med version 14.4.1, Der er lige i dag (eller i går) kommet version 15.0, men der har været nyere versioner i et stykke tid.
Du kører din e-mail via Googles G-suite, men har ikke oprettet et SPF-record. Det betyder at e-mail fra domænet eventpakker.dk risikerer at havne i spam, især når du sender mail til youSee-adresser. Desuden kan din mail nemt blive misbrugt.

Disse tre sikkerhedshuller er synlige uden at lave en hackertest. Når der er sikkerhedshuller som disse, så er der med garanti flere huller som ville blive afsløret i en hackertest.

Mit råd: få skærpet sikkerheden, hvis du ikke vil risikere at din hjemmeside bliver hacket.

Albert

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bliver lige hurtigt inden jeg smutter ud af døren.

Det her er hvad jeg havde gjort:

- Jeg kan se du køre en facebook annonce og driver traffik tilbage til din hjemmeside. Det er en fejl. Lav en landing side, hvor du fjerner header og footeren, samt laver det om til en direct response marketing side. Du kommer til at se en langt bedre konverteringsrate på dine betalte annoncer ved at gøre dette.

- Når det kommer til din hjemmeside:

* Fjern din "Book bartender/morgenbollefyr/etc til dit arrangement" og indsæt i stedet 5 benefit drevede punkter. Nedenunder tilføjer du en CTA knap og en anmeldelse under knappen. Jeg havde også tilføjet 5 stjerner og skrevet noget ala. "Vurderet 5 ud af 5 stjerner af 50+ kunder" over din overskrift med lille skrift. Der mangler deciderede benefits og social proof i toppen af siden.

* Under denne sektion havde jeg tilføjet den sektion du har omkring 3 steps på hvordan det foregår. Men i stedet for du har hvert punkt under hinanden, så havde jeg gjort det vandret. Det andet fylder for meget på siden.

* Din kategoriside havde jeg så indsat her, men tilføjet CTA knapper på hver i en farver der skiller sig ud fra siden. Din "Læs Mere" CTA er flot, men den konverterer ikke. Folk bliver ikke ledet hen imod den. Jeg tror også jeg havde lavet billederne en lille smule mindre.

* Fint med din sektion med anmeldelser her.

* Jeg havde tilføjet en lille blok med en CTA under din sektion med anmeldelser.

* Jeg havde fjernet din email optin på siden, og lavet den om til en popup i stedet.

* I bunden af siden havde jeg lavet en FAQ side, som besvarer de meste stillede spørgsmål og invendinger.

* Under FAQ'en ville jeg tilføje endnu en CTA knap

Tilmeldt 16. Sep 20
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Forsiden er meget rodet synes jeg og menuen med "Events" er jeg heller ikke stor fan af. Derudover synes jeg hjemmesiden er fin :)
Tilmeldt 30. Sep 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Dannie

Jeg sidder rigtig meget med digital markedsføring. Det indebærer bl.a. hjemmesider, annoncering, strategi m.m.
Vi kunne godt tage en snak, hvis du har lyst

Mvh
Oliver
Tilmeldt 30. Jul 20
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Et par indspark :-)

Forsiden (desktop): Det store hero-image gør teksten svær at læse. Det kunne også være en idé med en CTA på.

Generelt: CTA på billeder kan godt være mere tydelige.

Generelt: Når man udfylder formularen og indsender er feedback-teksten en engelsk standardtekst. Det samme er fejlmeddelelser.

Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 80
Fra  AnalyzeMe Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Albert van Harten:

Jeg ved ingenting om udseende, men jeg ved en hel masse om sikkerhed. Jeg vil stærkt anbefale at du får en bedre sikkerhed på din hjemmeside. Det er ikke meningen at jeg skal kunne se at du logger på din backend med brugeren "Eventpakker". Desuden har du ikke opdateret din Yoast-plugin, du kører med version 14.4.1, Der er lige i dag (eller i går) kommet version 15.0, men der har været nyere versioner i et stykke tid.
Du kører din e-mail via Googles G-suite, men har ikke oprettet et SPF-record. Det betyder at e-mail fra domænet eventpakker.dk risikerer at havne i spam, især når du sender mail til youSee-adresser. Desuden kan din mail nemt blive misbrugt.

Disse tre sikkerhedshuller er synlige uden at lave en hackertest. Når der er sikkerhedshuller som disse, så er der med garanti flere huller som ville blive afsløret i en hackertest.

Mit råd: få skærpet sikkerheden, hvis du ikke vil risikere at din hjemmeside bliver hacket.

Albert

Hej Albert

Først vil jeg starte med at sige tak for dine input, jeg vil helt sikkert kigge på at få opsat en SPF-Record snarest. :)
I forhold til SPF-Record kan du så forklare mig hvordan min e-mail nemt kan blive misbrugt?

Troede faktisk at yoast kørte med auto-update, det kigger jeg også på, tak for notice :)

I forhold til snakken om sikkerhed, og du selv arbejder med sikkerhed.
Vil du så ikke give mig ret i at du ikke hjælper mig på rette vej, ved åbenlyst at fortælle alle andre hvilket brugernavn der er i brug?
Nu bekymre det mig heldigvis ikke så meget da du eller andre ikke ved hvilke retigheder lige præsis den bruger har, men en anden gang, så holder man vel sådan nogle ting for sig selv især når man arbejder med sikkerhed, eller det ville jeg i hvertfald mene.

Hvad synes du?

Skal ikke tages som en angreb, er skam meget tilfreds med din feedback :)

Har du prøvet SEO Insight gratis Dansk SEO værktøj, ellers gør som 25.000 andre

Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 80
Fra  AnalyzeMe Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

OliverCarstensen:
Hej Dannie

Jeg sidder rigtig meget med digital markedsføring. Det indebærer bl.a. hjemmesider, annoncering, strategi m.m.
Vi kunne godt tage en snak, hvis du har lyst

Mvh
Oliver

Hej Oliver,

Har du en hjemmeside jeg kan tage et kig på?

Har du prøvet SEO Insight gratis Dansk SEO værktøj, ellers gør som 25.000 andre

Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 80
Fra  AnalyzeMe Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Sara Rebul:
Forsiden er meget rodet synes jeg og menuen med "Events" er jeg heller ikke stor fan af. Derudover synes jeg hjemmesiden er fin :)

Hej Sara,

Tak for din feedback :)

Kan du uddybe hvad du mener der er meget rodet på forsiden, hvad ville du fortrække i stedet, nogle gange stiger man sig sku blind hehe.

Hvad er det med menu punktet "Events" du ikke bryder dig om? jeg vil lige sige med det samme jeg har det også selv lidt underligt med det punkt, men det giver efter min mening et godt overblik.

Ser frem til at høre tilbage fra dig.

Har du prøvet SEO Insight gratis Dansk SEO værktøj, ellers gør som 25.000 andre

Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 80
Fra  AnalyzeMe Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Blomse:

Det bliver lige hurtigt inden jeg smutter ud af døren.

Det her er hvad jeg havde gjort:

- Jeg kan se du køre en facebook annonce og driver traffik tilbage til din hjemmeside. Det er en fejl. Lav en landing side, hvor du fjerner header og footeren, samt laver det om til en direct response marketing side. Du kommer til at se en langt bedre konverteringsrate på dine betalte annoncer ved at gøre dette.

- Når det kommer til din hjemmeside:

* Fjern din "Book bartender/morgenbollefyr/etc til dit arrangement" og indsæt i stedet 5 benefit drevede punkter. Nedenunder tilføjer du en CTA knap og en anmeldelse under knappen. Jeg havde også tilføjet 5 stjerner og skrevet noget ala. "Vurderet 5 ud af 5 stjerner af 50+ kunder" over din overskrift med lille skrift. Der mangler deciderede benefits og social proof i toppen af siden.

* Under denne sektion havde jeg tilføjet den sektion du har omkring 3 steps på hvordan det foregår. Men i stedet for du har hvert punkt under hinanden, så havde jeg gjort det vandret. Det andet fylder for meget på siden.

* Din kategoriside havde jeg så indsat her, men tilføjet CTA knapper på hver i en farver der skiller sig ud fra siden. Din "Læs Mere" CTA er flot, men den konverterer ikke. Folk bliver ikke ledet hen imod den. Jeg tror også jeg havde lavet billederne en lille smule mindre.

* Fint med din sektion med anmeldelser her.

* Jeg havde tilføjet en lille blok med en CTA under din sektion med anmeldelser.

* Jeg havde fjernet din email optin på siden, og lavet den om til en popup i stedet.

* I bunden af siden havde jeg lavet en FAQ side, som besvarer de meste stillede spørgsmål og invendinger.

* Under FAQ'en ville jeg tilføje endnu en CTA knap

Hej Blomse,

Meget interessant feedback du kommer med, det vil jeg helt sikkert få kigget på.

Har du en hjemmeside eller måske mail man kan komme i kontakt med dig på, det kunne godt tænkes at jeg ville gøre brug af din assistance til flere af vores sider. ?

Dbh.

Dannie

Har du prøvet SEO Insight gratis Dansk SEO værktøj, ellers gør som 25.000 andre

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)