Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting af hjemmesider

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Skodborg
Tilmeldt 26. Jun 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Hvor Hoster i jeres hjemmesider ?? kan lige se at simply.com  har hævet vores priser med 100% tilforhold sidste år.

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en god idé, men mangler du et lille skub? Så kan du med fordel blive en del af vores netværk. Her får du sparring på hvordan du kommer videre med dine idéer.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter at Simply og One.com har været ude og opkøbe mange af de mindre hosting-udbydere er det efterhånden ved at være det billigeste man kan få på det danske marked = min. 20 kr / måned det første år. 

Det eneste jeg har fundet der koster 10 kr / måned er e-studio.dk som har et visitkort webhotel du kan tage et kig på : https://e-studio.dk/page/webhotel

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har p.t. min hjemmeside hostet hos Blackhost. Der kan du hoste fra 9 kr. pr. måned. Det er et fint sted hvis du har en lille hjemmeside eller webshop.

Jeg har tidligere haft et par hjemmesider, som jeg har hostet hos hosting4real. Det er lidt dyere, 42 kr. pr. måned men Lukas som driver det har ekstrem styr på det hele og er rigtig god til at komme med råd og hjælpe til server, hjemmesider og webhsops. 

 

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg hoster hos Azehosting. Jeg har købt en reseller-pakke, og dermed kan jeg tilbyde hosting. Ikke fordi jeg er bedre end andre, men jeg har noget, andre ikke tilbyder: hackerovervågning. Din udbyder er nemlig ikke ansvarlig for sikkerheden på dit website, og eftersom de fleste mennesker ikke tager sikkerheden seriøst tilbyder jeg hackerovervågning.

Albert

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad omfatter din overvågning?

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dette er kun tilgængelig for WordPress-websites, og omfatter installation af gratis version af WordFence, med rapporter til mig.


Rapporter, som sendes både on demand og planlagt, fortæller om opdateringer der er tilgængelig - og når de er, opdaterer jeg websitet med det samme.
Ved core-opdateringer (altså WordPress-motor) og versionsopdateringer på plugins og themes (fx fra version 18.7 til 19.0) laver jeg en manuel backup af både database og filsystemet.
Jeg holder øje med rapporter om indtrængningsforsøg, så mine kunder ikke bliver gjort unødig bange - jeg ved hvornår det er alvorligt eller ej. Hvis jeg mistænker et hackerangreb som gik igennem trods sikkerhedsfunktionerne, undersøger jeg det nærmere og tager kontakt til kunden hvis det bliver nødvendigt.
Jeg er altså sikkerhedsvagten for en bygning, sådan at direktøren ikke selv skal sidde der hver aften og holder øje med bygningen.

Albert

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Nu laver jeg kun hjemmesider i Umbraco så jeg er ved at planlægge at bruge Umbraco Cloud. Det koster næsten 300 kr per måned og så lægger jeg lidt ekstra på for at jeg holder øje med kundens side og sørger for at der kommer opdateringer ind.

Fra Viborg
Tilmeldt 31. Oct 16
Indlæg ialt: 18
Fra  Hyggeonkel Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Hvis det er en forholdsvis billig hosting, du er på udkig efter, kan du evt. tage et kig på yayhosting.dk eller hostmonster.dk

Dbh.

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Pas på med Yayhosting - de pudsede en advokat på mig, der påstod at jeg målrettet gik efter deres kunder for at bringe dem (Yayhosting) i diskredit. Der var naturligvis intet om snakken.

Albert

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)